صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 85711

سعید حسینی پناه در گفت‌وگو با شهر بورس:

بورس یک حرکت صعودی به سهامداران بدهکار است

بورس یک حرکت صعودی به سهامداران بدهکار است
سعید حسینی پناه کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار بورس یک حرکت صعودی به سهامداران بدهکار است، چراکه کف‌های حمایتی ساخته‌اند.

سعید حسینی پناه کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه تا پایان سال اظهار داشت: بنا بر پارامترهای فعلی اقتصادی بازار یک حرکت صعودی خوب به سهامداران بدهکار است. در حال حاضر در سهم‌های کوچک و خوب کف‌های حمایتی ساخته شده و منتظر حرکت صعودی آنها هستیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن بازار در فصل مجامع، خاطرنشان کرد: تا اواسط تیر بهترین زمان برای جابه‌جایی و چینش یک پرتفو ترکیبی است که با این کار سهامداران سود خوبی کسب خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: در بورس با رانت برخورد می کنیم/ احتمال تغییر مصوبه نرخ خوراک


این کارشناس بازار سرمایه درباره کاهش ارزش معاملات گفت: همان طور که دلار ۷۰ هزار تومانی منطقی نبود بازار به دلار ۴۹ هزار تومانی هم واکنش نشان می‌دهد چون منطقی نیست. پس حرکت دلار وقتی آغاز شود حرکت بازار سرمایه هم آغاز می‌شود.

حسینی پناه عنوان کرد: البته تا زمانی که ارزش معاملات بازار در محدوده ۱۳ هزار میلیارد تومان قرار بگیرد، بورس ترس آنچنانی ندارد.

بازار خودرو و طلا رقبای بورس

سعید حسینی پناه کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بازارهای موازی، توضیح داد: اگر بخواهیم شرایط دلار را در نظر بگیریم، در کنار بورس بازار خودرو و طلا را می‌توانیم بازار خوبی بدانیم.

5843527955576373095 121

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 13 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان