شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 3089

رییس جمهور خواستار تلاش برای تقویت بازار سرمایه شد

رییس جمهور: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تامین مالی طرح‌های عمرانی کشور برنامه ریزی و اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت وگو با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بورس در کشور تاکید کرد: باید تلاش کنیم بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تامین مالی طرح‌های عمرانی کشور برنامه ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا همواره امکان عرضه سهام شرکت های سودده در بورس فراهم باشد، اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم شود.

فرهاد دژپسند نیز در این گفت وگو گزارشی از روند روش سهام صندوق واسطه گری مالی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهوری ارائه کرد.

منبع: سنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 20 =

پراپ تریدینگ

کمان