شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 60589

روند بازار دلار چگونه خواهد بود؟

روند بازار دلار چگونه خواهد بود؟
دلار همچنان روند صعودی خود را در حال پیش روی می باشد.

به گزارش شهر بورس، بازار ارز این روزها یک جهش قیمتی را به خود دیده است ، آیا این جهش قیمتی در روزهای آتی ادامه دار خواهد بود یا نه ؟

بر اساس گزارش صدای بورس، در روز دوشنبه همه بازارها افزایشی استارت زدند، قیمت دلار در بازار متشکل ۱۱۰۰ تومان بالا رفت و قیمت یورو ۱۳۰۰ تومان. بازار متشکل درحالی شاهد یک جهش قیمتی بود که پس از مدت‌ها نوسان در کانال ۲۹، در روز یکشنبه وارد کانال ۳۰ شد. اما دلار متشکل در روز دوشنبه با یک جهش ۱۱۰۰ تومانی کانال ۳۰ را پشت سر گذاشت تا فقط یک روز حضور در این کانال را تجربه داشته باشد.

از نگاه برخی تحلیلگران بازارساز با هدف تشویق به عرضه بیشتر، اجازه انعطاف قیمت در بازار متشکل را صادر کرده است. تغییر کانال در بازار یورو هم تکرار شد، یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۴۰۰ بسته شد تا ارز اروپایی هم از دامنه ۲۰ وارد ۳۰ شود. نکته یورو در بازار متشکل، عقب‌ماندگی این ارز از بازار دلار است. با وجود اینکه یورو در بازارهای دیگر مجددا از قیمت دلار پیش افتاده اما در بازار متشکل ۹۰۰ تومان ارزانتر از دلار است.

در بازار توافقی یکشنبه در آخروقت دلار از ۳۳ هزار و ۳۰۰ به ابتدای کانال ۳۴ پرید، مجددا دلار توافقی در سطح ۳۳ هزار و ۲۱۷ تومان در روز دوشنبه باز شد ولی در ادامه همانند یکشنبه تا ۳۴ هزار و ۲۰۰ بالا رفت.


بیشتر بخوانید: روند قیمت دلار چگونه است؟


در بازار درباره آینده دلار دو نگاه وجود دارد. نگاه اول با اشاره به لمس سطح ۳۷ ، عقب‌نشینی تا ۳۴ هزار و ۷۰۰ و نوسان کنونی در کانال ۳۵ هزار تومان از پایان اصلاح صحبت می‌کنند اما گروه دوم اعتقاد دارند افزایش قیمت بعد از چنین نوسانی به معنی پولبک و کاهش زیان جاماندگان در نوسان است.

به گزارش اکو ایران ، در بازار یکشنبه شایعه شده بود اینترنت قطع می‌شود، وقتی از معامله‌گران سوال می‌شد که چرا در روز دوشنبه خبری نشد؟ آن‌ها می‌گفتند این اتفاق رخ می‌دهد فقط زمانش ممکن است عوض شود. شایعه دوم متفاوت‌تر از روز یکشنبه بود. امروز برخی از معامله‌گران از زیان ایران در بازار رمزارزها صحبت می‌کردند، آن‌ها با بدون ارائه سند می‌گفتند ایران بعد از چین و روسیه بیشترین بیت‌کوین را دارد و با این افت قیمت، زیان سنگینی وارد شده است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 19 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان