شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر : 60537

روند قیمت دلار چگونه است؟

روند قیمت دلار چگونه است؟
دلار همچنان در روند صعودی خود قرار دارد.

به گزارش شهر بورس، روند قیمت دلار در بازار ارز با نوسانات افزایشی در حال صعود می باشد.

بر اساس  گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار ارز تهران کار خود را با دلار 35 هزار و 450 تومانی آغاز کرد اما به تدریج با کاهش مواجه شد و به نرخ 35 هزار و 300 تومان هم رسید. اما پس از این افت مقطعی مجددا به روند صعودی بازگشت. به نحوی که تا لحظه تنظیم این گزارش نرخ 35 هزار و 800 تومان را هم دیده و حالا در سطح 35 هزار و 770 تومان قرار گرفته است.

در حالی قیمت دلار مجددا برای شکستن مقاومت 36 هزار تومانی خیز برداشته که آخرین نرخ توافقی دلار رقم 33 هزار و 376 تومان را نشان می‌دهد. در همین حال دلار صرافی ملی هم 29 هزار و 54 تومان قیمت خورده است. دلار نیمایی نیز 27 هزار و 591 تومان است.

در بازارهای همسایه، دلار سلیمانیه که شب گذشته را روی نرخ 35 هزا رو 100 تومان به پایان رسانده بود، امروز با نرخ 34 هزار و 950 تومان بازگشایی شد. این ارز در ادامه با رشد مواجه شده و به تدریج در کانال 35 هزار تومانی پیشروی می‌کند؛ به نحوی  که تا لحظه تنظیم این گزارش قیمت 35 هزار و 280 تومان را هم دیده است.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد


در بازار هرات، معاملات شب گذشته روی عدد 34 هزار و 490 تومان بسته شده بود. امروز هم این بازار روی نرخ 34 هزار و 480 تومان بازگشایی شد. این ارز هم تا کنون در کانال 34 هزار تومانی پیشروی کرده و حالا در سطح 34 هزار و 660 تومان قرار دارد که نشان از افزایش اندک دارد.

گفتنی است بانک مرکزی طی روزهای اخیر تلاش کرده بود نرخ دلار را از مسیر ارزپاشی و خبردرمانی سرکوب کند. اگر چه تا حدودی نیز در تحقق این هدف موفق بود و توانست دلار از آستانه 37 هزار تومان بازگرداند اما از ابتدای هفته اسکناس آمریکایی مجددا برای صعود تلاش کرده است.

برخی از پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که احتمالا روند نزولی دلار ادامه‌دار است و شاید دولت بتواند قیمت دلار را به کانال پایین‌تر برگرداند اما برخی دیگر معتقدند که بازار در انتظار اخبار دیگری است و تا رسیدن اخبار مثبت نمی‌توان امید داشت که مداخله دولت در بازار تاثیر چندانی داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان