شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 3826

رشد ۲ درصدی شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل آخرین روز از معاملات این هفته را با رشد ۲۸ هزار و ۴۰۰ واحدی به پایان برد و با رسیدن به پله یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحدی، یک هفته کاملا صعودی دیگر را به ثبت رساند. این در حالی است که شاخص کل هم وزن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل آخرین روز از معاملات این هفته را با رشد ۲۸ هزار و ۴۰۰ واحدی به پایان برد و با رسیدن به پله یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحدی، یک هفته کاملا صعودی دیگر را به ثبت رساند.

این در حالی است که شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۰٫۳۶ درصدی خود معادل ۱۵۶۴ واحد به سطح ۴۳۲ هزار واحدی رسید. معاملات امروز درحالی انجام شد که از سرعت رشد شاخص اندکی کاسته شد، چرا که در پیش‌بینی دیروز یکی از کارشناسان بازار سرمایه از رشد پرشتاب شاخص کل ابراز نگرانی کرده و عنوان کرد احتمال استراحت و اصلاح شاخص وجود دارد.

طی معاملات امروز نمادهای پرتاثیر شاخص شامل فارس، فملی و شستا بودند که هرکدام به ترتیب با ۳۳۷۹، ۲۷۶۷ و ۱۴۵۵ واحد در رشد ۲٫۰۴ درصدی شاخص تاثیر مثبت داشتند. سه صنعت برتر آخرین روز از معاملات این هفته نیز فلزات اساسی، خودرو و شیمیایی بودند که گروه خودرویی با ۱۲۱ هزار و ۸۸۳ معامله بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان