شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 85985

رسول برادران در گفت‌وگو با شهر بورس:

عقب گرد بازار سرمایه طبیعی بود

عقب گرد بازار سرمایه طبیعی بود
رسول برادران کارشناس بازار سرمایه گفت: عقب گرد بازار سرمایه از محدوده 2 میلیون و 500 هزار واحد بعد از یک روند جهشی، طبیعی بود.

رسول برادران کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بورس تا پایان سال اظهار داشت: اگر وضعیت بنیادی بازار و عملکرد شرکت‌ها را بررسی کنیم، بحثی که در خصوص نرخ ارز و تصمیم نهادهای تصمیم گیرنده در این خصوص که در چه نرخی می‌خواهند نرخ ثابت شود و انتظار بازار از مبنای فروش صادراتی چیست و واردات نهاده‌های تولید با چه نرخی خواهد بود، مهم است.

وی ادامه داد: بازار در سال 1402 حالت انتظار را طی می‌کند و این انتظار بعد از فصل بهار و گزارش‌هایی که از شرکت‌ها خواهیم گرفت وضعیت بازار را تثبیت و تکلیف شرکت‌های صادرات محور واردات محور را مشخص خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بورس تا پایان سال روند مثبتی خواهد داشت


وی ادامه داد: عقب گرد بازار سرمایه از شاخص 2 میلیون و 500 هزار واحد به 2 میلیون و 200 هزار واحد بعد از یک روند جهشی کاملا طبیعی بود و جای نگرانی ندارد.

رسول برادران کارشناس بازار سرمایه در توصیه به سرمایه گذاران گفت: من به سرمایه گذارانی که به تازگی می‌خواهند وارد بازار شوند، توصیه می‌کنم که با توجه به اینکه نیمه دوم سال فصل شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری است از این شرکت‌ها و صندوق‌ها غافل نشوند.

رسول برادران کارشناس بازار سرمایه

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پنج =

محمد علی اسدیان دوشنبه , 9 مرداد 1402 - 16:31

با عرض سلام عملکرد نادرست مسولین خلق قوانین غیر کارشناسی و همراه رانت بازار سازی و دستوری کردن اصل بازار یک سوال از مسولین عزیز که در واقع پایمال کردن خون شهدا و حقوق سهامداران چرا با توجه به تعداد و نمادهای موجود در سهام عدالت که اکثریت از نمادهای خوب وساخص ساز هستند چرا در سال نودونه وقتی شاخص بورس حدود دومایون واحدی داشته ارزش سهام عدالت حدود بیست و یک میلیون بوده سهام پانصد هزار تومانی مثال زده شد و امروز با توجه به شاخص دومیلیون واحدی زیر ده میلیون قیمت وارزس داره کی میتونم جواب واقعی منو بده آیا این کار درسته؟!؟؛؟؟!!؟!؟؟!؟!!

محمد علی اسدیان دوشنبه , 9 مرداد 1402 - 16:44

سوال از مسولین عزیز آیا شما از عملکرد خودتان راضی هستید
سوال خیلی از سهامداران امروز نهم مرداد سال چهارصد و دو هست ارزش سهام عدالت پانصد هزار تومانی امروز چند است ؟!؟در سال نودونه وقتی شاخص بورس روی عدد دومیلیون واحدی بود ارزش سهام پانصد هزار تومانی بیست و خونه ای بود امروز شاخص بورس با سال نودونه برابری داره چرا ارزش سهام عدالت از نصف بیشتر. نزول کرده داستان چیه مگه اون سهام باکس سهام عدالت از سهام خوب وشاخص ساز نیستند ؟!؟ملی مس نفت اصفهان نفت تهران بانکها سایپا وخودرو مخابرات همراه شازند ذوب فولاد و….از بهترین سهامها هستند چرا اینقدر با شاخص فاصله گرفته داستان از چه قراره من پرینت سهام را در اون تاریخ مبین سالها تا امروز آرشیو کردم این سوال خیلی از سهامداران هست که عرض شد امید وارم که منطقی جواب بنده را بدید به دور از نفره رفتن
با کمال تشکر

سعید چهارشنبه , 11 مرداد 1402 - 14:37

به حول و قوه الهی کسی پیدا میشود این بلا را بر سر شما میآورد،
از خدا بترسید و کاری نکنید اعتبارتان صفر شود
دل مردم از بورس خون و آشوب است و هر روز کاری میکنید بدتر میشود

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان