تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 92386

راهکار جدید برای کاهش هزینه تاکسی اینترنتی

راهکار جدید برای کاهش هزینه تاکسی اینترنتی

طی سالیان اخیر تاکسی های اینترنتی نقش زیادی جایگاه خاصی پیدا کرده‎اند؛ حالا یک راهکار جدید برای کاهش هزینه تاکسی اینترنتی ارائه شده است.

به گزارش شهر بورس، شرکت تپسی به عنوان یکی از مهم‌ترین تاکسی‌های اینترنتی در ایران همواره به دنبال سفر ارزان‌ و با کیفیت‌تر برای مسافران این شرکت بوده است.

سفر ارزان تر با خدمت جدید تپسی

در همین راستا تپسی در جدیدترین خدماتش به مسافران این شرکت گزینه‌ای به نام “عجله ندارم” اضافه کرده است که مسافران در صورت انتخاب آن می‌توانند هزینه سفر خود را کاهش دهند.

برخلاف سرویس عجله دارم که باعث افزایش قیمت سفر می‌شود، مسافران تپسی می‌توانند با انتخاب این گزینه در صورتی که برای اجرای سفر عجله نداشته باشند، هزینه کمتری نسبت به قیمت عادی پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: تپسی و یک گزارش خیره کننده دیگر


در سرویس عجله ندارم، شما می‌توانید با صبر بیشتر پس از درخواست (حداکثر 10 دقیقه برای یافتن سفیر) با قیمت کمتری سفر کنید. در این سرویس تعداد مجاز مسافران حداکثر سه نفر است.

ارسال بار بدون حضور مسافر یا جابه‌جایی بار با ابعاد نامتعارف در این سرویس امکانپذیر نیست. در این سرویس در صورت نیاز به تغییر مقصد یا زمان توقف، مسافر ضمن کسب موافقت سفیر باید تغییرات را در اپلیکیشن خود وارد کند.

گفتنی است؛ شرکت تپسی به عنوان اولین استارت آپ ایرانی در سال 1401 در فرابورس عرضه شد که پذیره نویسی آن با استقبال سهامداران در کمتر از یک ساعت به پایان رسید.

در گزارش عملکرد یک ماهه تپسی، این شرکت رشد 87 درصدی را نسبت به مدت مشابه قبلی ثبت کرده است.

photo ۲۰۲۳ ۰۹ ۲۰ ۱۱ ۵۶ ۵۷

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان