صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
کد خبر : 106786

پیش‌بینی یک کارشناس از آینده طلا و دلار؛

دلار 70 هزار تومانی و طلای 3/5 میلیونی در راه است؟

دلار 70 هزار تومانی و طلای 3/5 میلیونی در راه است؟
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دلار 60 الی 70 هزار تومانی در سال آینده چیز عجیبی نیست و طلای سه تا سه میلیون و 500 هم می‌تواند تحقق پیدا کند.

حسین کریمی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: وقتی به تمام بازارهای موازی نگاه می‌کنیم، شاهد رکود هستیم و بازار سرمایه هم نمی‌تواند مستثنی باشد چراکه کلیات اقتصاد را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: وضعیتی که فعلا در بازار سرمایه شاهد آن هستیم در آینده می‌تواند، سود خوبی را نصیب سهامداران کند. وضعیت فعلی بازار را باید کمی به آن زمان داد و احتمالا با گزارش‌های 9 ماهه بتوان به بازار امیدوار بود.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: از آنجایی که از اردیبهشت سال گذشته تا به امروز درگیر یک موج اصلاحی بزرگ بودیم به هیچ عنوان با یک حرکت یک یا دو ماهه برگشت روند صعود را انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: حداقل باید شش یا هشت ماه سهامداران به بازار فرصت دهند تا بازار روند آتی خود به سمت رشد را پیدا کند.


بیشتر بخوانید: کدام بازارهای موازی بازدهی بهتری خواهند داشت؟


کریمی در خصوص بازارهای موازی هم توضیح داد: رشد در طلا و دلار قطعی است؛ دلار 60 الی 70 هزار تومانی در سال آینده چیز عجیبی نیست و طلای سه تا سه میلیون و 500 هم می‌تواند تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: بحث مالیات از طلا یک فرصتی را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که به صورت کم ریسک به این بازار هم نگاهی داشته باشند.

این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: چون مسئله مالیات پیش آمده احتمالا تحرکات هیجانی مثبتی ایجاد خواهد شد و بعید می‌دانم این بازارها را به رکود ببرد چرا که رکود در تورم یک تورم سنگین‌تری را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرریسک‌ترین سرمایه‌گذاری را در حوزه ملک می‌دانم، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران باید به شدت به وضعیت آب و هوایی منطقه‌ای که در آن ساکن هستند یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارند، توجه کنند چرا که معتقدم در سال‌های آینده سرمایه‌گذاری در مسکن در نیمی از کشور با مشکل مواجه شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان