شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۲۹
کد خبر : 79759

دستیابی به رشد اقتصادی با اتصال بخش معدن به صنعت

دستیابی به رشد اقتصادی با اتصال بخش معدن به صنعت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اتصال بخش معدن به صنعت موجب ثروت آفرینی و رشد اقتصادی خواهد شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی سهند فلوت تبریز افزود: این مجموعه دانش بنیان با تمرکز بر توانمندی ساخت داخل و بهره گیری از نیروی فنی متخصص در سه سال آینده ظرفیت تولید محصولات شیشه را به سه برابر افزایش خواهد داد.

وی هلدینگ سهند فلوت تبریز را بزرگترین مجموعه صنعتی شیشه سازی کشور عنوان کرد و گفت: با توسعه و پیشرفت روز افزون چنین واحدهای صنعتی علاوه بر ممانعت از خام فروشی مواد معدنی، ارزش افزوده قابل توجهی نیز در بخش صنعت ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به تحول چشمگیر و گسترده صنعت شیشه در خصوص ارتقای کمی و کیفی محصولات اشاره کرد و افزود: در این مجموعه، محصولاتی که در واقع مورد نیاز کشور است تولید می شود.


کمبود انرژی مهم ترین چالش صنعت رمز ارز


پرنیان با بیان این که تمام ماشین آلات و تکنولوژی مورد نیاز در این مجموعه دانش بنیان و پویا بومی سازی می شود، اظهار کرد: امیدواریم این مجموعه صنعتی به عنوان یکی از پیشران های مهم کشور در حوزه تکمیل زنجیره های ارزش و زنجیره های تولید کشور توسعه یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: این مجموعه صنعتی با تولید محصولات با کیفیت به عنوان نمادی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی غروری برای مردم آذربایجان است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − نه =

پراپ تریدینگ

کمان