شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 14813

حاشیه‌های بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / موتور خودرویی‌ها روشن نشد، شاخص نزولی شد

به گزارش شهر بورس، شاخص کل بورس امروز با بیش از یک درصد افت در مدار یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم حدود ۰٫۴ درصد منفی شد و در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد. ارزش معاملات هم امروز به ۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان رسید که

به گزارش شهر بورس، شاخص کل بورس امروز با بیش از یک درصد افت در مدار یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم حدود ۰٫۴ درصد منفی شد و در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد. ارزش معاملات هم امروز به ۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان رسید که حاصل  ۳۰۵ هزار و ۱۸۳ معامله با حجم ۴ هزار میلیارد برگه سهم بود.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه «فولاد»، «فملی» و «فارس» از نمادهای منفی موثر بر شاخص کل بورس امروز بودند و «وپاسار» و «خبهمن» از معدود نمادهای مثبت موثر بر شاخص بودند. همچنین «خبهمن»، «خساپا» و «خودرو» از نمادهای پرتراکنش بودند. این در حالی بود که سه گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی بیش از سایر گروه‌های بازار معامله شدند.

صندوق‌های دولتی هم امروز منفی و با روندی نزولی به کار خود پایان دادند. دارایکم با منفی ۴ درصد کاهش قیمت نسبت به آخرین روز معاملات در هفته گذشته در قیمت ۱۳ هزار و ۸۱۶ ریال بسته شد. ۹۹٫۴ درصد از سهامداران حقیقی امروز سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم را خریدند و در مقابل ۹۹٫۸ درصد از حقوقی‌ها سهام این شرکت را فروختند. این صندوق منفی ۲۸ درصد پایین‌تر از NAV مورد معامله قرار گرفت.

صندوق پالایش یکم هم امروز در قیمت ۷ هزار و ۳۰۱ ریال بسته شد. این صندوق نسبت به آخرین روز معاملاتی در هفته گذشته ۳٫۶۷ درصد کاهش قیمت داشته است اما همچنان ۱۲ درصد بالاتر از ارزش NAV خود در حال معامله است.

امروز همچنین ۵۸۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد که سه نماد وسپهر، فولاد و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان