شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 13028

حاشیه‌های امروز بورس ۲۵ بهمن ۹۹

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی حدود ۴ درصد بیشترین رشد زمستانی خود را به ثبت رساند تا به سطج یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحدی برسد. رشد امروز بازار سهام تقریبا یکنواخت بود و شاخص کل هم‌وزن نیز حدود ۳ درصد رشد کرد. در

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی حدود ۴ درصد بیشترین رشد زمستانی خود را به ثبت رساند تا به سطج یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحدی برسد. رشد امروز بازار سهام تقریبا یکنواخت بود و شاخص کل هم‌وزن نیز حدود ۳ درصد رشد کرد.

در معاملات امروز که دو نماد پالایشی یکم و دارا یکم بیشترین ارزش معاملات را داشتند، سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص کل به ثبت رساندند.

امروز همچنین ارزش معاملات بورس مجددا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان گذشت و به ۱۳ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که در جریان معاملات امروز بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سهام شد تا رکورد زمستانه این شاخص در بورس شکسته شود.

در معاملات امروز سه گروه خودرویی، سیمانی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. گروه سیمانی به دلیل وجود نمادهای منفی امروز را پرمعامله دنبال کرد.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان