شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 45696
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره «طرحی نو کارگزاری بانک ملی» برگزار می‌شود بسته هستند

سرپرست واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری بانک ملی در گفت‌وگو با شهر بورس:

جشنواره «طرحی نو کارگزاری بانک ملی» برگزار می‌شود

جشنواره «طرحی نو کارگزاری بانک ملی» برگزار می‌شود

سرپرست واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری بانک ملی از برگزاری جشنواره طرحی نو این کارگزاری خبر داد.

علی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بورس، درباره برگزاری جشنواره «طرحی نو کارگزاری بانک ملی»، اظهار داشت: در قالب این طرح، یک سری از خدمات جدید برای مشتریان طبقه‌بندی شده و در قالب یک جشنواره افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این خدمات بسیار متنوع هستند که برخی از آنها در بازار سرمایه موجود است و کارگزاری بانک ملی نسبت به ارتقای سطح کیفی آن اقدام می‌کند. برخی دیگر از این خدمات نیز نوآورانه هستند.

سرپرست واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری بانک ملی ایران خدمات این کارگزاری را برشمرد و عنوان کرد: راه‌اندازی بادجه بازار سرمایه در شعب مرکزی استان‌ها یکی از این خدمات است که در آن تمامی خدمات کارگزاری در دسترس مراجعه‌کنندگان قرار بگیرد. دسترسی به خدمات کارگزاری از طریق نرم‌افزارهای بام، نشان‌بانک و بله که متعلق به بانک ملی هستند، دیگر خدمت جشنواره به حساب می‌آید.

امینی ادامه داد: قصد داریم مشتریان بتوانند علاوه بر دریافت خدمات بانکی، خدمات کارگزاری و مخصوصاً خدمات صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد را نیز از طریق این سه نرم‌افزار دریافت کنند.

ببشتر بخوانید:واکنش سازمان بورس به انتقادات از تصویب قانون جدید برای نهادهای مالی

بیشتر بخوانید:تغییر دامنه نوسان اجرای تجربه شکست خورده است/ سرمایه اکثر افراد در ارزهای دیجیتال نابود شد

وی یادآور شد: باشگاه مشتریان تیم ملی دیگر خدمت این طرح است که در قالب امتیاز و پاداش به صورت ماهانه تخفیف‌هایی به مشتریان بانک ملی داده می‌شود. احراز هویت و ثبت‌نام غیر حضوری و انجام امورات تمامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری طی یک سایت مرکزی نیز در قالب این طرح انجام می‌شود.

سرپرست واحد مشتریان کارگزاری بانک ملی با اشاره به سایر برنامه‌های این کارگزاری، خاطرنشان کرد: واحد ارتباط با مشتریان، واحد مشاوره ویژه سرمایه‌گذاری برای مشتریان، مشاوره خدمات آنلاین، مشاوره‌های تخصصی در خصوص سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و پشتیبانی از مشتریان ویژه به صورت وی‌آی‌پی و ارائه بسته‌های تحلیلی رایگان با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دیگر برنامه‌های کارگزاری بانک ملی هستند.

امینی در پاسخ به این سوال که «کارگزاری بانک ملی چه برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت‌های خود در آینده دارد؟»، گفت: در تلاش هستیم نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و غیرتخصصی نیز اقدام کرده و در صورت دریافت مجوز از سازمان بورس، برای معاملات خرد و الگوریتمی نیز برنامه های آموزشی راه‌اندازی کرده و به مشتریان ارائه دهیم.

آخرین اخبار اقتصادی را در اینستاگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان