شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر : 66275

ثبت نام متقاضیان ارز در سامانه بازار متشکل ارزی

ثبت نام متقاضیان ارز در سامانه بازار متشکل ارزی
کانون صرافان ایرانیان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه‌ به بخشنامه بانک مرکزی به‌منظور تسهیل فروش ارز به مردم، متقاضیان خرید ارز می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه برخط بازار متشکل ارزی نسبت به خرید ارز اقدام کنند.

به گزارش شهر بورس به نقل از ایرنا، از کانون صرافان ایرانیان، در پی انتشار ویدئویی با محتوای خرید ارز خارج‌ از نوبت از طریق صرافی‌ها در یکی از رسانه‌ها و از آن‌ها خواست تا از انتشار اخبار کذب خودداری کرده و از یکی‌ کردن دلالان ارزی که خود را به صرافان دارای مجوز رسمی و عضو این کانون نسبت می‌دهند جدا خودداری کنند. در این راستا اعلام کرد، متقاضیان ارز برای خرید در سامانه بازار متشکل ارزی ثبت نام کنند.

بدین منظور و جهت جلوگیری از شبهه به وجود آمده، کانون صرافان ایرانیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه‌به بخشنامه بانک مرکزی به‌منظور تسهیل فروش ارز به مردم، متقاضیان خرید ارز می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه برخط بازار متشکل ارزی به نشانی my.ice.ir نسبت به خرید ارز اقدام کنند.


بیشتربخوانید: بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز چه راهکاری دارد؟


علاوه‌برآن مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های رسمی سراسر کشور، نسبت به خرید ارز موردنیاز خود در چارچوب قوانین و مقررات اعلام شده اقدام کنند.

بنابراین، مطابق آنچه بیان شد بدون ثبت‌نام در سامانه بازار متشکل ارزی نیز می‌توان نسبت به خرید ارز اقدام کرد البته اولویت با افرادی است که نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری اقدام کرده‌اند.

انتشار ناصحیح و غیرکامل اطلاعات مربوط به حوزه ارز و صرافی‌ها در شرایط کنونی و همچنین یکی کردن دلالان ارزی و صرافان زیر نظر بانک مرکزی می‌تواند به التهاب بیشتر بازار ارز کمک کند.

صرافان رسمی کشور همانند گذشته در چارچوب قوانین و مقررات کشور فعالیت می‌کنند و فعالیتشان هیچ‌گونه ارتباطی با دلالان ندارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =

فخروالصادات بركت سه شنبه , 13 دی 1401 - 8:29

دو هزار داار ارزي با كارت ملي

نغمه رويين سه شنبه , 13 دی 1401 - 8:38

دو هزار دلار ارزي با كارت ماي

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان