شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 2642

توضیح معاون بازار شرکت بورس تهران درباره علت تداوم توقف “خساپا”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، محمود گودرزی در توضیح  درباره بازگشایی نماد ساپیا و سپس ممنوع شدن معاملات این شرکت گفت: بعد از بازگشایی نماد این شرکت و در دوره سفارش گیری و حراج ، صف خرید حدود 11 میلیارد سهمی تشکیل شد که این حجم قابل قبول نبود. به همین دلیل تصمیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، محمود گودرزی در توضیح  درباره بازگشایی نماد ساپیا و سپس ممنوع شدن معاملات این شرکت گفت: بعد از بازگشایی نماد این شرکت و در دوره سفارش گیری و حراج ، صف خرید حدود 11 میلیارد سهمی تشکیل شد که این حجم قابل قبول نبود. به همین دلیل تصمیم به ادامه توقف و موکول کردن بازگشایی نماد به فردا گرفته شد.

وی در برابر این سوال که اگر فردا هم همین شرایط و صف خرید فوق سنگینی رخ دهد، چه تصمیمی گرفته می‌شود، توضیح داد: در این رابطه باید منتظر وضعیت فردا بود تا تصمیمی مناسب اتخاذ شود.

بر اساس این گزارش، نماد سایپا از 27 اسفند سال گذشته به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها بسته شده و طی آن با افزایش سرمایه 398 درصدی، سرمایه اسمی این شرکت به 19.5 هزار میلیارد تومانی رسید و امروز با اعلام بازگشایی نماد ، صف خرید بیش از ، 5 ، 8 و 10 میلیارد سهمی با قیمت 124 تومانی هر سهم تشکیل شده و و به حدود 11 میلیارد سهم رسید که رکوردی بی سابقه بشمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 14 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان