شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 98995

توضیحات حسن روحانی درباره کاندید شدنش در انتخابات مجلس خبرگان

توضیحات حسن روحانی درباره کاندید شدنش در انتخابات مجلس خبرگان
حسن روحانی گفت: برای انتخابات مجلس خبرگان اعلام آمادگی می‌کنم که در معرض رأی مردم قرار گیرم تا اگر کاری از دست من برمی‌آید انجام بدهم.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهمترین انتخابات ملی و کشوری است به دلیل اینکه در سایه این انتخابات نمانیدگان ملت برای خبرگان تعیین می‌شوند تا در روزی که لازم است با رای خود رهبری نظام و امت اسلامی را تعیین کنند.

وی افزود: به همین دلایل این مجلس اثر رای بالاتری دارد. نمایندگان این مجلس هم باید تلاش کنند که وظایف مجلس خبرگان و اهمیت آن را برای مردم تبیین کنند تا آشنایی مردم با آن مجلس بیشتر شود. در دور اول خبرگان کار عظیمی بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام شد و تا امروز هم این مجلس به وظایف خود در چارچوب قانون مشغول بوده است.


حمله تند وزیر اقتصاد به حسن روحانی


روحانی یادآور شد: من سه دوره نماینده خبرگان بودم و طبیعی است که این دوره هم شرکت کنم. من بارها در معرض آرای ملت بودم، چه سه دوره در خبرگان، چه پنج دوره در مجلس شورای اسلامی و چه دو دوره در انتخابات ریاست جمهوری، این دوره خبرگان هم اعلام آمادگی می‌کنم که در معرض رأی مردم قرار گیرم تا اگر کاری از دست من برآید به وظیفه خود برای کشور عمل کنم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان