صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 101513

مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در گفت‌وگو با شهر بورس:

توان عملیاتی و تولیدی ثغرب افزایش یافته است

توان عملیاتی و تولیدی ثغرب افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از افزایش توان عملیاتی و تولیدی ثغرب خبر داد و برای حفظ این روند ابراز امیدواری کرد.

فرزاد شکری در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب اظهار داشت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانستیم تاییدیه صورت‌های مالی را از حسابرس شرکت بگیریم و دو مجمع عادی سالانه و فوق العاده را در هفتم آذرماه برگزار کنیم.

وی افزود: طی این دو مجمع، گزارش هیئت مدیره ارائه شد. سود محقق شده را نیز به سهامداران اعلام کردیم و تقسیم سود نیز انجام گرفت. همچنین اساسنامه شرکت نیز با رای موافق سهامداران، با تغییرات جزئی مواجه شد.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه «ثغرب» در دست بررسی است


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب با اشاره به برنامه‌های این شرکت، اظهار داشت: در قالب برنامه میان مدت پنج ساله، برای توسعه فعالیت‌های شرکت در حیطه فعالیت‌های تخصصی خود، نسبت به مطالعات پیرامون مفاهیم پایه‌ای حوزه فعالیت از جمله سکونت و شیوه‌های برخورد با موضوع اقدام کردیم.

شکری ادامه داد: برنامه این اقدام تدوین شده است. بر اساس گزارش ارائه شده به مجمع، توان عملیاتی و تولیدی شرکت افزایش یافته است. همچنین افزایش سبد تولیدی شرکت به میزانی قابل توجه را داشتیم. امیدواریم این فرایند رشد ادامه داشته باشد تا بتوانیم به ترکیبی از سبد تولیدی متناسب با جایگاه و برند شرکت برسیم.

مدیرعامل ثغرب در پایان گفت: امیدوارم سهامداران از گزارش‌ها راضی باشند و بتوانیم پاسخ اعتماد آنها به شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب را بدهیم.

مصاحبه از مجتبی بانان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان