صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 99487

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در گفت‌وگو با شهر بورس:

افزایش سرمایه «ثغرب» در دست بررسی است

افزایش سرمایه «ثغرب» در دست بررسی است
فرزاد شکری گفت: پیشنهاد افزایش سرمایه ثغرب به گروه سرمایه‌گذاری مسکن داده شده و این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

فرزاد شکری در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برنامه‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که شکل گرفته در قالب یک برنامه کلی و جامع بازگشت به ریل اصلی بوده که از سال‌های گذشته تعریف شده است. در ادامه برنامه تعریف الگوی سکونتی متناسب با فضای معاصر جامعه را داریم و در پروژه‌های تعریف شده به دنبال ایجاد جریان زندگی در خانه مردم هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب تصریح کرد: برای این موضوع نیاز به نگاه بلندمدت و پیشرو در مفاهیم پایه‌ای از جمله سکونت و معماری داریم که در این حوزه مطالعات بلندمدت انجام می‌دهیم. ورود به طرح‌های توسعه‌ای شهری هم مدنظر ماست که در قالب آن ورود به پروژه‌های شهرک‌سازی، انجام عملیات آماده سازی و نیرورسانی و توسعه زمین را هم در حال برنامه‌ریزی هستیم.


بیشتر بخوانید: پروژه آیمان توسط ثغرب ساخته می شود


وی درباره احتمال افزایش سرمایه این شرکت گفت: با توجه به اینکه سهامدار عمده ثغرب، گروه سرمایه‌گذاری مسکن است، پیشنهاد افزایش سرمایه به گروه داده‌ شده و در دست بررسی است که خبرهای آتی آن منتشر خواهد شد.

شکری در پاسخ به این سوال که آیا قیمت مسک حباب است یا خیر، توضیح داد: مطالعات صورت گرفته توسط این شرکت نشان می‌دهد که قیمت زمین دارای حباب است و افزایش قیمت زمین در سال‌های گذشته مولفه اصلی افزایش قیمت مسکن بوده است. فکر می‌کنیم در آینده نزدیک قیمت زمین و به تبع آن مسکن شروع به منطقی شدن داشته باشد و بخشی از حباب خالی شود.

افزایش سرمایه «ثغرب» در دست بررسی است

وی درباره طرح‌های مدرن سازی ثغرب توضیح داد: اولین مسئله در مفاهیم پایه‌ای است که ما آنها را بررسی می‌کنیم مانند تعریف الگوی سکونت، افزایش کیفیت زندگانی و ایجاد حس تعلق مکانی مفاهیمی است که دنیا روی آنها کار می‌کند. در حوزه تکنولوژی و محیط زیست هم مطالعاتی داشته‌ایم و در پروژه‌های جدید جزء خواسته‌های خودمان است.

نمایشگاه کیش اینوکس 2023 اظهار داشت: ما به واسطه سیاست‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم که اینجا به واسطه شبکه‌سازی و توسعه فعالیت‌ها فرصت‌های خوبی ایجاد شد و با چندین مجموعه از جمله منطقه آزاد ارس و منطقه آزاد ماکو وارد تفاهم‌نامه شدیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + دوازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان