فارابی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 58299

خودروهای دیگنیتی عرضه شده به فروش رسید

خودروهای دیگنیتی عرضه شده به فروش رسید
تمامی 152 خودرو دیگنیتی عرضه شده در بورس کالا امروز به فروش رسید.

به گزارش شهر بورس، امروز 30 شهریور 1401 خودروهای دیگنیتی بهمن موتور با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس‌ کالا عرضه شد که به فروش رسید.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ امروز، چهارشنبه ۳۰ شهریور، ۱۵۲ دستگاه خودرو دیگنیتی بهمن موتور در بورس‌کالا عرضه شد. از تعداد ۱۵۲ خودرو قابل عرضه ۳۸ خودروی دیگنیتی سفید (تریم مشکی)، ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید (تریم قرمز)، ٣٨ خودروی دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)، دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) هر یک با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به روی تابلو رفت.

بانک آینده

جزئیات معاملات ۳۸ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم قرمز)

پس از ۱۵ دقیقه رقابت شفاف خریداران در تالار بورس کالای ایران، ٣٨ دستگاه خودروی دیگنیتی سفید (تریم قرمز) که با قیمت پایه ٨٢١ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان عرضه و با تقاضای ۲۵۳ دستگاهی مواجه شد، با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان و رقابت ۲۶ درصدی معامله شد.

 


بیشتر بخوانید:کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های بازار سرمایه است


جزئیات معاملات ۳۸ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم مشکی)

ردیف دوم عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالا به دیگنیتی سفید (تریم مشکی) اختصاص داشت که پس از ۱۴ دقیقه رقابت خریداران و ثبت تقاضای ۳۳۹ دستگاهی برای خرید ٣٨ دستگاه دیگنیتی سفید (تریم مشکی)، این محصول با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۲۴ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان و رقابت ۲۴.۷۲ درصدی معامله شد.

 

جزئیات معاملات ۳۸ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)

ردیف سوم عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالا به دیگنیتی مشکی (تریم مشکی) اختصاص داشت که تقاضای ثبت شده در تالار نشان می‌دهد دیگنیتی مشکی طرفداران بیشتری به نسبت رنگ سفید این خودرو داشت. به طوری که پس از ۲۵ دقیقه رقابت خریداران و ثبت تقاضای ۴۰۸ دستگاهی برای خرید ٣٨ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)، این محصول با میانگین قیمتی ۱ میلیارد و ۶۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان و رقابت ۲۹.۸۲ درصدی معامله شد.

 

جزئیات معاملات ۳۸ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز)

ردیف چهارم عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالا یعنی دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) نیز پس از ۱۶ دقیقه رقابت خریداران و ثبت تقاضای ۴۹۹ دستگاهی برای خرید ٣٨ دستگاه دیگنیتی مشکی (تریم قرمز)، با میانگین قیمتی ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان و رقابت ۳۳.۹۷ درصدی معامله شد.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =

پراپ تریدینگ

کمان