شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 77008

تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند

تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گواهینامه و تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به مدیرعامل تراکتورسازی اعطاء کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصاً و با حضور در این گروه صنعتی، گواهینامه و تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به مدیرعامل این مجموعه اعطاء و از خطوط تولیدی تراکتورسازی بازدید کرد.

تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند

حسین فرهیدزاده در حاشیه این بازدید گفت: حضور در این مجموعه و دیدار با مدیرعامل و پرسنل تلاشگر تراکتورسازی افتخاری برای همه ما محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این دیدار به بهانه اعطای تندیس حمایت از مصرف کنندگان صورت گرفته اضافه کرد: این گروه صنعتی مایه مباهات نه تنها برای آذربایجان شرقی بلکه کشور می باشد و با اقداماتی که در راستای افزایش تولید، تنوع محصول، صادرات و … از سوی مدیریت مجموعه صورت گرفته ثمرات قابل توجهی در تمامی این بخشها برای کشور از جمله شتاب بخشی به چرخه تولید بیش از 600 واحد صنعتی و تولیدی داشته است.


بیشتربخوانید: تراکتورسازی به هیچ وجه دولتی نیست/ نسبت به سرمایه گذاری بی توجهی شده است


فرهیدزاده ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی همچنان روند رو به رشد را در سال آینده نیز طی کند که رشد و بالندگی تراکتورسازی صنعت و کشاورزی را متحول خواهد کرد.

براساس این گزارش تراکتورسازی ایران با بیش از 200 نمایندگی در اقصی نقاط کشور که در بحث فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند ودر مدت 2 سال زمان گارانتی و 10 سال در زمان وارانتی به مشتریان و کشاورزان خدمات ارائه می دهند.

تراکتورسازی حقوق مصرف کنندگانش را رعایت می کند

این شبکه از نمایندگی ها زنجیره ای از گسترده ترین، مجهزترین و بروزترین شبکه خدمات پس از فروش در کشور را تشکیل می دهند که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات، قطعات و خدمات تراکتورسازی را به مشتریان ارائه می دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان