شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 76620

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی به هیچ وجه دولتی نیست/ نسبت به سرمایه گذاری بی توجهی شده است

تراکتورسازی به هیچ وجه دولتی نیست/ نسبت به سرمایه گذاری بی توجهی شده است
مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز گفت: سهم ما در سرمایه‌گذاری قابل قبول نیست و علت آن هم بی‌توجهی به موضوع سرمایه‌گذاری است.

به گزارش شهر بورس، مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی اظهار داشت: اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی شناخته می‌شود و قطعاً باید افرادی وارد این پارلمان شوند که صاحب نظر باشند چون آنجا بیش از کار عملی کار نظری نیاز است.

نسبت به سرمایه گذاری بی توجهی شده است

وی ادامه داد: از جمله کارهایی که اتاق بازرگانی باید انجام دهد جذب سرمایه‌گذار به استان است، متاسفانه سهم ما در سرمایه‌گذاری در سطح کشور قابل قبول نیست و علت آن هم بی‌توجهی به موضوع سرمایه‌گذاری و عدم حمایت از سرمایه‌گذاری‌های موجود بوده است.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: در حوزه صادرات علی‌رغم اینکه هم‌مرز چند کشور و بزرگ‌ترین منطقه صنعتی کشور از نظر منطقه آزاد هستیم اما از این فرصت استفاده نکرده‌ایم و از دست رفته‌اند. در موضوع جذب نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مغفول مانده‌ایم و هیچ پیش‌بینی نداشته‌ایم که زنگ خطر برای ما به صدا درآمده است.


بیشتر بخوانید: انتخابات اتاق های بازرگانی در سراسر کشور آغاز شد


وی ادامه داد: در بحث گردشگری علی‌رغم مستعد بودن آذربایجان شرقی در بحث گردشگر پذیری اما رتبه ما هفتم کشوری است، این‌ها مشکلاتی است که باید در اتاق بازرگانی فکری برای آن‌ها شود.

تراکتورسازی به هیچ وجه دولتی نیست

مصطفی وحیدزاده مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز با اشاره به دیگر مشکلات ابراز داشت: یکی از دغدغه‌ها در ارس موضوع معافیت مالیاتی است که مورد توجه قرار نگرفته است در حالی که اتاق بازرگانی باید به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی این مسئله را حل می‌کرد.

وی با اشاره به خصوصی بودن تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت در بورس حضور دارد و سهامی عام است و به‌هیچ‌وجه دولتی نیست اما پیش‌ازاین هم چندین دوره صادرکننده نمونه انتخاب‌شده‌ام.

 

 

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان