شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۷
کد خبر : 7955

بورس چگونه کار خود را آغاز کرد؟/ صف‌ خرید شستا عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از اعلام حمایت حقوقی‌ها از بازار و جمع کردن صف‌های فروش توسط آن‌ها امروز بازار سهام در نیم ساعت اولیه شروع معاملات با قشار تقاضا در سهم‌های بنیادین همراه بود و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 669 هزار واحد رسید. شاخص کل متاثر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پس از اعلام حمایت حقوقی‌ها از بازار و جمع کردن صف‌های فروش توسط آن‌ها امروز بازار سهام در نیم ساعت اولیه شروع معاملات با قشار تقاضا در سهم‌های بنیادین همراه بود و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 669 هزار واحد رسید.

شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، فملی، شستا، وغدیر، فارس و فخوز کار امروز خود را آغاز کرد؛ طی روز جاری نمادهای خودرویی و شستا هم به مدار مثبت رسیده‌اند و این موضوع سبب بهبود روند در کلیت بازار شده است.

همچنین در پیش گشایش امروز شستا با قیمت 4005 تومان تقاضای خرید بیش از 40 میلیونی داشت.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار امروز نمادهای فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 5162، 5012 و 4512 بیشترین تاثیر مثبت بر بازار را داشتند.

همچنین علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس، طی سخنانی به دنیای اقتصاد گفت: مشکل فعلی ما نقد شوندگی بازار است. این خبر خوش را به سهامداران می‌ دهیم، که طی روزهای آینده حمایت از سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌ اند، در دستور کار بورس خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛
پیش‌بینی بورس فردا ۹۹/۶/۱۶ / حمایت‌ها ادامه دارد؟
ارزش سبد سهام عدالت چقدر بیشتر شد؟
رشد ۷ درصدی قیمت دارا یکم در معاملات نخستین روز هفته

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 5 =

پراپ تریدینگ

کمان