تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 12864

بورس مثبت شد

به گزارش شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا در شاخص‌سازان تقویت شد و شاخص کل در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات بیش از ۱/۷ درصد رشد کرد، این رشد در حالیست که در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه از تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر بود اما با شروع معاملات تقاضا قوت گرفت و

به گزارش شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا در شاخص‌سازان تقویت شد و شاخص کل در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات بیش از ۱/۷ درصد رشد کرد، این رشد در حالیست که در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه از تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر بود اما با شروع معاملات تقاضا قوت گرفت و بورس مثبت شد.

در جریان معاملات امروز صندوق‌های دولتی در سقف قیمتی خود معامله می‌شوند و تقاضای زیادی دارند و این می‌تواند نشان از شروع حمایت دوباره از این این صندوق‌ها باشد، همچنین شاخص کل به محدوده حمایتی مهمی رسیده است و باید در این محدوده حمایت شود.

کارشناسان عقیده دارند بازار سهام غیر قابل پیش‌بینی شده است و بر اساس متغییرهای تاثیرگذار بر روند بازار سهام حرکت نمی‌کند و از طرفی ترس و  بی‌اعتمادی به بازار سهام نیز هنوز ادامه دارد و سهامداران مثبت شدن بورس را فرصتی برای خروج از بازار سهام می‌دانند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فلزات اساسی، پالایشی و بانکی روندی مثبت دارند و نمادهای کوچک نیز در کنار نمادهای بزرگ رشد می‌کنند.

به عقیده کارشناسان برای متعادل شدن و شروع روند صعودی بورس حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان پول نیاز است اما سئوال اینجاست که این پول برای متعادل شدن بازار سهام وجود دارد؟

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان