شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 57169

در پایان معاملات امروز؛

بورس سبزپوش شد

بورس سبزپوش شد
امروز (دوشنبه) شاخص بورس در جریان معاملات بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش شهر بورس، بورس در روزهای اخیر، با افت و خیز روبرو است. شاخص کل بورس پس از اینکه روز گذشته با افت روبرو شد ولی در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، رشد اندکی را تجربه کرد. سهامداران بورس امیدوار هستند تا روند بازار صعودی شود و ضررهای آنها در این بازار، جبران شود.

بورس سبزپوش شد

براساس گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5 میلیارد و 436 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3 هزار و 478 میلیارد تومان در بیش از 314 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و 49واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 445 هزار و 136 واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.


بیشتر بخوانید: بازار سرمایه در بلاتکلیفی خبرهای برجامی


بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 5میلیارد و 13میلیون ورقه به‌ارزش 142هزار و 23میلیارد تومان در 197هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 8واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 314واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بانک دی، فرابورس ایران و صنایع مادایران شد و در مقابل شرکت‌های فولاد غدیر ایرانیان، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان