شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 57566

در پایان معاملات امروز؛

بورس دوباره سبزپوش شد

بورس دوباره سبزپوش شد
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (یکشنبه) با رشد اندکی همراه شد.

به گزارش شهر بورس، بورس در بازار امروز (یکشنبه) پُر از فراز و نشیب بود. بورس بعد از چند روز نزولی شدن در پایان معاملات امروز با رشد اندکی روبرو شد. وضعیت کنونی بورس چندان مساعد نیست و این زمینه نگرانی سهامداران را به وجود آورده است.

براساس گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با هفت واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۱۰۴۰ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۹ هزار و ۱۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۴۸ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران خودرو، سرمایه‌ گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک ملت، پتروشیمی پردیس و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


بیشتر بخوانید: قیمت دلار در بازار امروز ۱۳ شهریور


در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ۱۷ واحد افزایش یافت و رقم ۱۹ هزار و ۱۷۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۷۱ هزار معامله به ارزش ۱۶۰ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال انجام شد. بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه‌گذاری صبا تامین، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فولاد هرمزگان جنوب و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

پراپ تریدینگ

کمان