شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 56966

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟

بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟
هشت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه روند معاملات بورس در هفته دوم شهریور 1401 را پیش بینی کردند.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه در هفته گذشته تحت تاثیر اخبار سیاسی و مذاکرات برجام بود و روند متعادلی داست.در این میان سوالی که برای سهامداران به وجود آمده، این است که بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟

در این راستا، شهر بورس به سراغ هشت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه رفته و نظرات آنها را پیرامون وضعیت بورس هفته دوم شهریور 1401 پیگیر شده است.

فردین آقابزرگی، پیام الیاس کردی، احسان رضاپور، ایمان رئیسی، علی عصاری، مریم محبی، محمود مرادی و حسین مرید سادات؛ هشت کارشناسی هستند که به سؤال خبرنگار شهر بورس در مورد اینکه « بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟ »، پاسخ داده‌اند.

یادآور می‌شود؛ اسامی کارشناسان به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.


بیشتر بخوانید: فرصت های طلایی برای خرید در انتظار سهامداران بلندمدتی


فردین آقابزرگی

با توجه به افت قیمت سهام در هفته‌های گذشته، شاهد افزایش سطح ارزندگی اغلب نماد هستیم و بیش از نیمی از شرکت‎ها نسبت به دوره مشابه قبل عملکرد مناسبی داشته‌اند.

لذا برای هفته آینده، روند تعادلی – صعودی پیش‌بینی می‌شود و امیدوارم این روند محدود به گذر از هفته دولت نباشد.

فردین آقابزرگی: بیش از اندازه به برجام وزن ندهید/ باید تحلیل واقع بینانه داشته باشیم فردین آقابزرگی - نابودی صنعت خودروسازی با رویه کنونی

پیام الیاس کردی

اگر اخبار مثبت برجامی ادامه‌دار بوده و ارزش معاملات هم رو به رشد باشد، به نظر می‌رسید بازار بتواند روند مثبتی به خود بگیرد، اما در غیر این صورت باز هم در روند نزولی قرار خواهیم گرفت.

اخبار شهر بورس بدون سوگیری منتشر می شود

احسان رضاپور

انتظار داریم هفته آینده نیز مشابه هفته گذشته اما با رسیدن اخبار تکمیلی از برجام همچنان شاهد بهبود حجم و گردش معاملات باشیم. این موضوع می‌تواند البته با اقبال متفاوت به گروه‌های مختلف پیش برود و به شکل جابه‌جایی اقبال به گروه‌های مختلف و تک نمادها نیز دنبال شود.

بحث واگذاری و پذیرش خودروها در بورس کالا، تقویت کرک اسپرد‌های پالایشی در بازارهای جهانی و اخبار برجام در کنار معاملات نماد باشگاه‌ها می‌تواند محرک و مورد توجه فعالان بازار در هفته آینده باشد.

بورس هفته دوم خرداد 1401 چه می شود؟ بورس فردا ۲۴ فروردین چه می شود؟

ایمان رئیسی

در پاسخ به این سوال که بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟ ، باید گفت که بازار طبق سال‌های گذشته در شهریورماه روند خنثی داشته و حجم معاملات نیز این موضوع را تایید می‌کند.

با این حال، معاملات بازار سرمایه در هفته آینده بدون تعییر چشمگیر نسبت به هفته گذشته دنبال خواهد شد و ابهامات سیاسی مهم ترین عاملی است که در نه فقط بازار سرمایه، بلکه زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

ایمان رئیسی - دو گروه بورسی که این هفته مورد توجه بازار قرار می‌گیرند

علی عصاری

در پاسخ به این سوال که بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟ ، باید گفت که دلیلی برای ریزش بازار در هفته آینده وجود ندارد.

فقط اخبار برجامی تعیین کننده بوده و تقریباً پررنگ‌ترین شکل از اقتصاد سیاسی در سال‌های اخیر بر جامعه حاکم است.

بورس هفته دوم شهریور 1401

مریم محبی

سایه سنگین بلاتکلیفی مذاکرات برجامی بر تمامی بازارهای مالی، به‌ویژه بازار بورس سنگینی می‌کند.

درصورت حصول توافق در مذاکرات، می‌توانیم در انتظار آغاز روند روبه رشد بازار بورس باشیم، اما در غیر این صورت، با توجه به ادامه دار بودن روند اصلاح قیمتی کامودیتی‌ها در سطح جهان و نزدیک شدن به زمات تسویه اعتبارات کارگزاری‌ها در شهریورماه، شرایطی مشابه با هفته گذشته را در بازار شاهد خواهیم بود.

بورس هفته دوم شهریور 1401

محمود مرادی

رفتار بازار کاملاً با اخبار برجام همگرا شده است، اما بورس کم ریسک‌ترین بازار به حساب می‌آید. همانند گذشته چند ماه گذشته، احتمال توافق را بالا می‌دانم و در صورت احیای برجام بازارهای موازی با رکود مواجه می‌شود، اما بورس رشد می‌کند.

امید به برجام در هفته پیش‌رو باعث رشد بازار خواهد شد و گروه‌های برجام محور می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟

حسین مرید سادات

بازار سرمایه در هفته آینده آینده، تقابل جذاب میان ریسک‌ها و فرصت‌هاست. مذاكرات برجام و خبر توافق احتمالى از یک سو و كم رونقی ارزش معاملات از سوى ديگر، بازار متعادلى را رقم خواهد زد.

در پاسخ به این سوال که بورس هفته دوم شهریور 1401 چه می شود؟ ، باید گفت که قطعا بورس نياز به محرک دارد و اين محرک هر چه كه باشد، خود را در ارزش معاملات، سرانه خريد و خريد رو به بالا نشان خواهد داد.

حسین مریدسادات - حسین مرید سادات

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 5 =

پراپ تریدینگ

کمان