صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 89935

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

بورس در محدوده حساس/ حمایت شاخص کجاست؟

بورس در محدوده حساس/ حمایت شاخص کجاست؟
این روزها بورس در محدوده حساسی قرار گرفته؛ با توجه به وضعیت نامساعد ارزش معاملات، میل و رغبتی برای ورود نقدینگی جدید به بازار دیده نمی‌شود.

محمدرضا اعلمی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، با بیان اینکه بورس در محدوده حساسی قرار گرفته، درباره وضعت بازار سرمایه اظهار داشت: امروز شاخص کل دو هزار و 411 واحد مثبت بود اما همچنان شاهد حجم کم معاملات هستیم و در انتهای روز شاهد عرضه‌های بیشتری بودیم.

حمایت شاخص کجاست؟

وی ادامه داد: اگر حمایت یک میلیون و 953 هزار واحدی که یک حمایت مینور است را از دست بدهیم، شاهد افت بیشتر بازار تاحمایت یک میلیون و 837 هزار واحد خواهیم بود. انتظار کاهش قیمت دلار را نداریم و در حال حاضر اگر ریسک سیستماتیک جدیدی به بازار وارد نشود با توجه به ارزنده بودن بسیاری از نمادهای خوب می‌توانیم شاهد رشد بازار باشیم.


بیشتر بخوانید: روزهای خسته کننده بورس کی تمام می شود؟


کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر روند کلی بازار منفی است و با یک روز مثبت شدن بازار نمی‌توانیم بگوییم که بازار برگشته است و حداقل باید ده روز کاری شاهد افزایش شاخص و حجم معاملات باشیم تا با اطمینان بیشتر در خصوص بازار اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد یک بازار ضعیف از نظر حجم معاملات هستیم در حالیکه با توجه رکود در بازارهای موازی می‌توانستیم شاهد یک بازار پررونق باشیم. امیدوارم تصمیم گیران و تصمیم سازان بازار سرمایه با یک تصمیم گیری مناسب یک بازار پررونق داشته باشیم.

محمدرضا اعلمی کارشناس بازار سرمایه

گفت‌و‌گو از محمد مصدری

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان