شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 82673

در پایان معاملات بازار سرمایه؛

بورس امروز ۸ خرداد مثبت شد

بورس امروز ۸ خرداد مثبت شد
امروز (دوشنبه 8 خرداد) شاخص کل بورس در پایان معاملات بازار سرمایه با رشد 3 هزار و 389 واحدی روبرو شد و مثبت شد.

به گزارش شهر بورس، شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۳۸۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۰۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۸ هزار و ۳۸۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۹۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «میدکو» و «وبملت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خنصیر»، «خزامیا» و «ثشاهد» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن بورس با رشد ۸ هزار و ۵۹۲ واحدی روی پله ۷۶۳ هزار و ۱۷ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۹۶۴ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۲۹۴ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۵۹۹ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

سهام شرکت‌های فتوال، ولغدر، دانا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خنصیر، تکشا و ثفارس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند. سهام شرکت‌های ودی، فگستر و ساینا بیشترین افزایش قیمت و سهام ثپردیس، وگستر و آس پ بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.


بیشتر بخوانید: بورس هفته دوم خرداد ۱۴۰۲ چه می شود؟


بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و یاقوت در بورس ایران داشتند. بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های عالیس، اعتماد و آوند بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

نماد‌های شتاب، افران و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند. اراد ۱۲۷۴، اخزا ۹۱۶۴، اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد ۱۲۷ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان