تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
کد خبر : 84393

بهره برداری از صفه جنوبی مقبره‌الشعرا همزمان با عید غدیرخم

بهره برداری از صفه جنوبی مقبره‌الشعرا همزمان با عید غدیرخم
حسین منیری‌فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: همزمان با عید غدیرخم صفه جنوبی مقبره‌الشعرا به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش شهر بورس، قرار بر این شده است تا برنامه بهره برداری از صفه جنوبی مقبره‌الشعرا تبریز در روز پنجشنبه 8 تیر اجرایی شود.

حسین منیری‌فر در گفتگو با شهریار اظهار کرد: همزمان با اجرای صفه جنوبی  مقبره‌الشعرا، پارک مقبره‌الشعرا با ۵ هزار مترمربع مساحت و سنگفرش معابر پیرامون این مجموعه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال  در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا افزود: پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل بوده و همزمان با عید بزرگ غدیرخم به به بهره‌برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:نواقص ایستگاه‌ های خط ۱ قطار شهری تبریز احصاء می شود


وی با اشاره به مشخصات پروژه کفسازی صفه جنوبی مقبره‌الشعرا اعلام کرد: این پروژه با ۲۵۰۰ مترمربع مساحت و ۴۰ میلیارد تومان هزینه در دست تکمیل بوده و با اجرای آن خطر سازه‌ای مقبره‌الشعرا رفع و ورود گردشگران به داخل مجموعه نیز تسهیل می‌یابد.

منیری‌فر اضافه کرد: اشعار استاد شهریار نیز در ورودی این مجموعه به صورت کاشی‌کاری نصب می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از صفه شمالی مجموعه فرهنگی و تاریخی مقبره‌الشعرا خاطرنشان کرد: ضلع شمالی این مجموعه شهریور سال گذشته با  هشت هزار مترمربع مساحت  و با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده بود که با بهره برداری از صفه جنوبی و همچنین پارک و سنگفرش محوطه، شاهد استقبال گردشگران از مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره الشعرا خواهیم بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان