صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 57968

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

بهراد موسوی: کف قیمتی سهام مشخص شده است

بهراد موسوی: کف قیمتی سهام مشخص شده است
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه معتقد است که با افزایش دامنه نوسان، شاهد نقد شوندگی بالاتر در بدنه بازار هستیم و کف قیمتی نمادها مشخص شده است.

بهراد موسوی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: در مورد بازار سرمایه و پیش‌بینی ادامه روند بازار تا انتهای تابستان همچنان دو موضوع مهم وجود دارد که عبارت‌اند از ارزش معاملات و مذاکرات موسوم به احیای برجام.

وی افزود: در چند هفته گذشته شاهد رشد قابل توجه گروه خودرویی و بانکی به واسطه مذاکرات بودیم، اما به واسطه انتشار اخبار پیرامون پاسخ تهران و واشنگتن به یکدیگر، عطش گروه خودرو و بانک از بین رفت.


بیشتر بخوانید: بهراد موسوی: بخشی از ضررها جبران می‌شود؛ بهار خوبی در پیش است


این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: نکته حائز اهمیت در همین زمان ارزش معاملات بود که تنها در آخرین روزهای روند صعودی سهام برجامی قابل قبول بود، اما پس از انتشار اخبار منفی، ارزش معاملات در سطوح پایین تری قرار گرفت.

بهراد موسوی با بیان اینکه ارزش معاملات بازار طی روزهای اخیر چنگی به دل نمی‌زند، خاطرنشان کرد: با توجه با ارزش معاملات پایین بازار و همچنین عدم انتشار اخبار مثبت پیرامون مذاکرات، بازار همچنان در حالت خنثی خواهد ماند. نکته‌ مهمی که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد، مشخص شدن کف قیمتی سهم‌هاست.

وی عنوان کرد: با افزایش دامنه نوسان شاهد نقد شوندگی بالاتر در بدنه بازار هستیم. در نتیجه، با وجود عدم انتشار اخبار مثبت در خصوص مذاکرات، در صورت ورود نقدینگی به بازار نیز می‌توانیم شاهد رشد بورس باشیم.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان