شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 52235

برخورد سازمان بورس با حقوقی های متخلف

برخورد سازمان بورس با حقوقی های متخلف
امروز بحثی مبنی بر تخلف یکی از حقوقی های عمده نماد خساپا در میان فعالان بازار سرمایه مطرح شد و حالا بحث برخورد با این حقوقی به میان آمده است.

به گزارش شهر بورس و به نقل از سنا، مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار از برخورد سازمان بورس با حقوقی های متخلف خبر داده است.

امروز شایعاتی مبنی بر فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد در شبکه‌های اجتماعی و بین اهالی بازار دست به دست می‌شود که به بهانه این موضوع، با مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار به گفت‌‎وگو نشسته ایم.

سید مهدی پارچینی درباره این موضوع اعلام کرد: بنده موضوع مربوط به «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم زیرا معاملات اشخاص را نمی‌توان قبل از اثبات افشا کرد.

وی با تاکید به اینکه مسئولان امر باید متناسب با عرضه و تقاضا اقدام به فروش کنند، عنوان کرد: هر کسی با فروش رنج منفی نماد سایپا بخواهد بازار را تحت تاثیر قرار دهد، برخورد قانونی می‌شود.

سید مهدی پارچینی ادامه داد: در صورت اثبات موضوع فوق، سازمان بورس و اوراق بهادار با آن برخورد قانونی خواهند کرد که شیوه برخورد هم متفاوت است.

مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: مسدود کردن آن کد و یا تغییر شیوه فروش، از جمله برخوردهای قانونی است که در این راستا انجام می‌شود و به شدت و ضعف آن تخلف هم بستگی دارد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان