شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 69597

بانک ملت در شاخص فروش عملکرد مالی سال 1400 رتبه نخست کسب کرد

بانک ملت در شاخص فروش عملکرد مالی سال 1400 رتبه نخست کسب کرد
بانک ملت در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست فروش در عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ را در بین بانک ها و موسسات اعتباری از آن خود کرد.

به گزارش شهر بورس، طبق رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی، بانک ملت در رتبه بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ در گروه بانک ها و موسسات اعتباری روی سکوی نخست قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، میزان فروش بانک ملت در سال ۹۹ بالغ بر ۸۹.۶ هزار میلیارد تومان بود که در سال گذشته به ۱۲۳.۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. تنها دو بانک در بین ۱۰ شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال جاری سازمان مدیریت صنعتی قرار گرفتند.

بانک ملت در بین کل ۵۰۰ شرکت بزرگ نیز رتبه ششم را از نظر فروش که اصلی ترین شاخص رتبه بندی شرکت های برتر ایران محسوب می شود به خود اختصاص داد. همچنین در شاخص ارزش افزوده هم روی سکوی نهم قرار گرفت.


بیشتربخوانید: وام بدون سود بانک رسالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟


بانک ملت در سال ۱۴۰۰ ارزش افزوده ای معادل ۳۳.۸ هزار میلیارد تومان برای ذینفعان این بانک خصوصی ایجاد کرد و همچون سال های قبل در رتبه بندی سال جاری سازمان مدیریت صنعتی نیز عنوان داراترین شرکت ایران را با مبلغی معادل ۱.۰۲ هزار هزار میلیارد تومان از آن خود کرد و با فاصله زیاد نسبت به شرکت دوم در صدر فهرست قرار گرفت. بانک ملت در میزان اشتغالزایی هم با ایجاد اشتغال برای ۲۶.۳ هزار نفر، روی سکوی سوم در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت.

سازمان مدیریت صنعتی، رتبه بندی شرکت های برتر ایران را سال جاری برای بیست و پنجمین سال متوالی و با هدف فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید درباره بنگاه‌های اقتصاد و ارائه فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی انجام داده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان