شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
کد خبر : 69570

وام بدون سود بانک رسالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام بدون سود بانک رسالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟
بانک رسالت به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به پرداخت وام بدون سود به متقاضیان موتور سیکلت برقی کرده است.

به گزارش شهر بورس، این موتورسیکلت‌ها مختص مردم شهر تهران است و افراد به منظور خریداری آن امکان درخواست وام بدون سود بانک رسالت را دارند. رونمایی از این موتورهای برقی روز دوم بهمن ماه سال 1401 اتفاق افتاد. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، حمید حیدری، دبیر خودرو و تجهیزات، در مراسم رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی شرکت ملی پست حضور داشت.

حیدری در این مراسم اعلام کرد که اکنون برنامه چهار ساله شهرداری تهران برای برقی کردن 300 هزار موتورسیکلت، برای کاهش آلایندگی زیست محیطی، با همکاری شرکت ملی پست، وزارت ارتباطات و سازمان محیط زیست کلید خورده است. به گفته این مقام مسئول، بانک قرض الحسنه رسالت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، در تامین مالی بخشی از این طرح نقش دارد.


بیشتربخوانید: خبر مهم رئیس بانک مرکزی


بانک رسالت چه وام بدون سود دیگری می پردازد؟

بانک رسالت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تسهیلات بدون سود دیگری را به گروه‌های مختلف شغلی جامعه اعطا کرده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت، حمایت از مشاغل خرد از اهداف این بانک است و سال گذشته حدود نیمی از وام‌های پرداختی این مجموعه در حوزه اشتغال خرد به کار گرفته شد.

در حال حاضر نیز این مجموعه به مشاغل خرد تسهیلات بدون سود پرداخت می‌‌کند. هم اکنون خیلی از تعاونی‌ها به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه را از این مجموعه دارند. علاوه بر این نوع تسهیلات، بانک رسالت براساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، وام‌های تکلیفی اعم از ازدواج، فرزند آوری و …، نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان