شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 57220

بازگشایی نماد پرسپولیس فردا در بازار فرابورس

بازگشایی نماد پرسپولیس فردا در بازار فرابورس
نماد پرسپولیس در بازار فرابورس قابل معامله می شود.

به گزارش شهر بورس، نماد پرسولیس فردا برای اولین بار قرار است در بازار فرابورس گشایش شود،همچنین با گشایش این نماد سهام پرسپولیس قابل داد و سند خواهد بود.

بر اساس گزارش بورس پرس ، مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: با درج نماد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در تابلو نارنجی بازار پایه ، نماد این شرکت در جلسه معاملاتی فردا، چهارشنبه 9 شهریور گشایش می یابد.

بنابراین گزارش، فرایند پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه دو باشگاه 15 اسفند سال گذشته آغاز و 350.5 میلیارد تومان عاید باشگاه پرسپولیس و 359 میلیارد تومان نیز عاید باشگاه استقلال شد.

براساس این گزارش، دوم شهریور بود که طلسم حضور اولین باشگاه فوتبال در بازار سهام شکسته و نماد استقلال در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با محدودیت حجمی 10 هزار سهمی گشایش یافت و هر سهم استقلال با قیمت 405 تومانی، معامله شد اما تا به امروز به 392 تومان رسیده است.

در این رویداد در برابر فروش هزار و 794 سهامدار ( از جمله 28 حقوقی)، 2 هزار و 343 سهامدار حقیقی و 10 حقوقی حاضر به خرید بیش از 143.7 میلیون سهم استقلال به ارزش بیش از 58.2 میلیارد تومان شدند.


بیشتر بخوانید:سرمایه‌گذاری غیرمستقیم توسعه دهنده و کاهنده نوسانات بازار


 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان