صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 91818

بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال حرکت نمی کند + فیلم

بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال حرکت نمی کند + فیلم

خلیل قلی‌ پور نائب رئیس هیئت مدیره غاذر گفت: بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال حرکت نمی کند بلکه با تصمیم خریداران و فروشندگان حرکت می‌کند.

خلیل قلی پور نائب رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری مجمع این شرکت اظهار داشت: این مجمع قبلاً یک بار برگزار شده بود که به دلایلی لغو شد. نوبت دوم، مجمع بسیار خوب بود و کسانی‌که قبلا نیامده بودند اما درباره سهم شرکت فعالیت بیشتری داشتند با همدلی در این مجمع شرکت کردند.

وی ادامه داد: ما دو مجمع داشتیم؛ مجمع اول انتخاب یک عضو هیئت مدیره بود. یکی از اعضای هیئت مدیره استعفا داده بودند که این انتخابات با حضور نماینده بورس و حسابرس برگزار شد. مجمع دوم مجمع نیز عادی سالانه بود که باید صورت‌های مالی تصویب و گزارش حسابرس و گزارش مدیرعامل قرائت شد.


بیشتر بخوانید: رشد صددرصدی سود پیاذر در سال 1401/ تجدید ارزیابی غاذر در راه است


نائب رئیس و عضو هیئت مدیره غاذر تصریح کرد: در گزارش حسابرس مشکلاتی که وجود داشت که به هیئت مدیره تکلیف شد طی چند ماه آینده آنها را برطرف کند.

بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال حرکت نمی کند

وی با درخواست از سهامداران گفت: در بورس ایران سهامداران باید صبور باشند. بازار سرمایه ایران با تحلیل تکنیکال و… حرکت نمی‌کند، بلکه با جریان بورس بازان و خریداران و فروشندگان حرکت می‌کند. البته بازار ارزش ذاتی بالایی دارد و سهامداران با توجه به ارزش ذاتی سهم‌ها اقدام به خرید و فروش کنند و مطمئن باشند که ضرر نمی‌کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان