صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر : 85385

محمد مرادی در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

رشد صددرصدی سود پیاذر در سال 1401/ تجدید ارزیابی غاذر در راه است

رشد صددرصدی سود پیاذر در سال 1401/ تجدید ارزیابی غاذر در راه است
محمد مرادی عضو هیئت مدیره شرکت پیاذر گفت: برنامه داریم تا بعد از ثبت افزایش سرمایه، برنامه تجدید ارزیابی هم داشته باشیم.

محمد مرادی عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت این شرکت اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت پیاذر یک شرکت قدیمی پنجاه ساله در صنعت غذایی واقع در تبریز است که وضعیت شرکت، وضعیت کاملا صعودی بوده و سودمان در سال 1401 نسبت به سال 1400 رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در دو ماهه اول سال نسبت به سال ۱۴۰۱ فروش دو برابری را ثبت کرده‌ایم، گفت: برنامه‌های متنوعی شرکت برای رشد فروش و سودآوری دارد. ما در محصولات و بازارهای مختلف ورود کرده و در استان‌های مختلف کار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه غاذر چقدر است؟


مرادی درمورد سرمایه این شرکت عنوان کرد: به لحاظ سرمایه‌ای از 10 هزار و 900 میلیارد به ۳۵ میلیارد تومان رسیده‌ایم و ان‌شاءالله برنامه داریم تا بعد از ثبت افزایش سرمایه، برنامه تجدید ارزیابی هم داشته باشیم. شرکت تاکنون تجدید ارزیابی نداشته است. این تجدید ارزیابی از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره غاذر خاطرنشان کرد: چندین محصول شرکت پیاذر کاملا صادراتی هستند و به کشورهای همسایه مانند عراق، پاکستان، افغانستان صادر می‌شوند. در حال مذاکره برای فعال‌سازی بازارهای جدید هم هستیم.

پیاذر برنامه تجدید ارزیابی دارد

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان