شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
کد خبر : 9289

اولین رفتار امروز بورس؛ برتری احتمالی عرضه در مقابل تقاضا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در نیم ساعت پایانی معاملات دیروز بازار سهام در برخی نمادهای بزرگ و بنیادین شاهد افزایش عرضه بودیم و امروز نیز در مرحله پیش‌ گشایش به نظر می‌رسد بازار سهام با موج سنگینی از عرضه روبه‌رو باشد. براساس گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که قیمت ارز به طرز چشم‌گیری افزایش

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در نیم ساعت پایانی معاملات دیروز بازار سهام در برخی نمادهای بزرگ و بنیادین شاهد افزایش عرضه بودیم و امروز نیز در مرحله پیش‌ گشایش به نظر می‌رسد بازار سهام با موج سنگینی از عرضه روبه‌رو باشد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که قیمت ارز به طرز چشم‌گیری افزایش یافته اما بازار سهام هنور روندی صعودی خود را آغاز نکرده اما به نظر می‌رسد به دلیل مثبت شدن کلیت بازار و نمادهای کوچک اصلاح بازار به پایان رسیده باشد و بازار منتظر مشخص شدن تکلیف انتخابات آمریکا است.

با توجه به عرضه و تقاضا در مرحله پیش گشایش به نظر می‌رسد روند بازار امروز متعادل با گرایش بیشتر به عرضه در نمادهای بزرگ است و نمادهایی مانند خودرو و خساپا در عرضه و تقاضا برابرند و در نمادهای بانکی نیز عرضه در حال افزایش است.

روند صعودی بازار سهام هنوز شروع نشده و به نطر می‌رسد بازار تا انتخابات آمریکا به نوسان خود ادامه دهد.

گفتنی است مهدی افضلیان، کارشناس بازار سرمایه در خصوص پیش بینی وضعیت بورس امروز در گفت‌وگویی عنوان کرده بود: فعلا وضعیت بازار سهام متعادل است و مهم‌ترین متغییر بر این وضعیت انتخابات آمریکا است که بازار فعلا برای آن دست نگه داشته است. به همین دلیل به نظر می‌رسد بازار امروز هم مانند دیروز باشد که یک وضعیت نسبتا متعادلی را تجربه کرده بود.

بیشتر بخوانید؛
استعفای رئیس بانک مرکزی چقدر واقعیت دارد؟
رشد یک‌دست نمادهای کوچک و بزرگ/ صف‌های خرید خودرو ریخت
قیمت سکه در بازار آزاد به ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

پراپ تریدینگ

کمان