تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 95944

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

اهداف قیمتی تجلی کجاست؟

اهداف قیمتی تجلی کجاست؟
سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از اواخر 1400 وارد بازار سرمایه شده و اکنون در محدوده 211 تومان معامله می‌شود. اهداف قیمتی تجلی کجاست؟

به گزارش شهر بورس، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه معادن و فلزات است، جزو شرکت‌هایی بوده که در ابتدای ورود به بازار سرمایه توانست سروصدای زیادی را به پا کند.

تجلی، نخستین شرکت پروژه محور بازار سرمایه بود که در بدو ورود سودی برای سهامداران ثبت نام کننده در پذیره نویسی به ارمغان نیاورد. بازگشایی تجلی در گام نخست اعتراض خریداران را در پی داشت، اما این نماد در ادامه توانست رشد قیمتی بسیار جالب توجهی را تجربه کند.

در آن مقطع، تجلی در کمتر از یک ماه توانست سود بیش از 50 درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان بیاورد. رشدِ دیگر تجلی مربوط به اواخر سال گذشته بود که تا اردیبهشت 1402 نیز ادامه داشت.

از اردیبهشت ماه و به واسطه افت اکثر سهام بازار سرمایه، نماد تجلی نیز روند صعودی قوی خود را از دست داد. البته این روند به افت سنگین نماد منجر نشد.

سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در حال حاضر حدود 115 درصد بالاتر از قیمت بازگشایی خود در اواخر سال 1400 معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید:سرمایه گذاری در بورس بهتر است یا سکه؟


تحلیل تکنیکال تجلی

نماد تجلی از 18 اردیبهشت در یک روند صعودی با شیب ملایم در حال معامله است. قیمت هر سهم تجلی در حال حاضر در محدوده 211 تومان قرار دارد.

سهام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در محدوده حمایتی این کانال با رنج 30 درصدی قرار گرفته و احتمال رشد قیمتی از این نواحی دور از انتظار نخواهد بود.

با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته چنانچه مقاومت 250 تومان شکسته شود، نماد پتانسیل رشد تا 290 تومان را خواهد داشت.

همچنین محدوده های 200 تومان و 185 تومان، محدوده های حمایتی قابل توجه برای تجلی است.

اهداف قیمتی تجلی کجاست؟

تحلیلگر تکنیکال – محمد رحیمی

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان