شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
کد خبر : 58327

انتخاب کارگزاری بورس بیمه ایران بعنوان برترین شرکت

انتخاب کارگزاری بورس بیمه ایران بعنوان برترین شرکت
کارگزاری بورس بیمه ایران بعنوان برترین شرکت زیر مجموعه هلدینگ توسعه کسب‌وکار سبا انتخاب شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از کارگزاری بورس بیمه ایران، همایش بررسی عملکرد ۱۱۰ روزه شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ توسعه کسب‌وکار سبا در روز سه‌شنبه 29 شهریورماه 1۴۰۱ با حضور مدیر عامل این مجموعه آقای محسن احمدی، آقای حسن شریفی؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و آقای بابک نگاهداری؛ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و سایر میهمانان برگزار گردید. در این همایش، مدیران گزارشی از عملکرد خود ارائه نموده و گزارش هریک مورد بررسی قرار گرفت.

طی این همایش بابک نگاهداری؛ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، به اهمیت صنعت بیمه و در راس آن بیمه ایران که بخش عمده بازار بیمه‌ای کشور را در اختیار دارد، اشاره کرد و گفت: با گسترش بیمه‌های موجود مانند بیمه‌های عمر و زندگی، می‌توان منابع لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در اقتصاد کشور را فراهم آورد و به توسعه آموزش، کاهش نابرابری‌ها و افزایش رفاه اجتماعی کمک بسزایی صورت گیرد. از همین رو توسعه بیمه‌های عمر برای کاهش فقر یکی از محورهای مهم مورد توجه در برنامه هفتم توسعه است و افزایش ۵۰ درصدی این بیمه‌ها برای پنج سال آینده هدف‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید : بی اعتمادی و نبود پول حقیقی؛ مشکل اصلی بورس


در ادامه وی به بحث از آینده پرداخت و این چنین بیان کرد:

در بحث از آینده با دو مسأله روبرو هستیم؛ یکی ناکارآمدی خودمان و دیگری تخریب رسانه‌ای کشورهای غربی. در حال حاضر حکمران کسی است که زمین بازی را تعیین می کند و ما باید به طرحی درست برای آینده فکر کنیم. بعضی از مسئولان همه چیز را به آینده موکول کردند که این خود باعث ایجاد احساس ناامیدی در جامعه شد.

نگاهداری ادامه داد: یکی از مسائل دارای اولویت در برنامه هفتم رشد اقتصادی است؛ سرمایه‌گذاری کشور منفی است و برای ایجاد رشد باید موانع این مهم از بین برود. در حوزه کشاورزی امنیت غذایی مورد بررسی قرار گرفته است، زنجیره ترانزیت کشور تحلیل شده است و به وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر رسیدگی ‌شده است همچنین شاخص عملکرد حضور فناوری‌هی بالا بررسی شده است. به این جمع‌بندی رسیدیم که برای ایجاد رشد اقتصادی باید موانع برطرف و دیپلماسی اقتصادی فعال شود.

انتخاب کارگزاری بورس بیمه ایران بعنوان برترین شرکت

نگاهداری تصریح کرد: باید در ۵ سال آینده روی حمل‌ونقل و ترانزیت کار کنیم؛ این موضوع نیاز به یک تصمیم دارد و باید از اختصاص بودجه به راه‌های روستایی و فرعی دست برداریم. تقویت نهاد دولت مطلب دیگری است که با شفافیت هر چه بیشتر می‌توان تعارض منافع را در دولت از بین برد زیرا دولت موتور ماشین توسعه اقتصادی است.

در ادامه این همایش، محسن احمدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار سبا به برنامه 110 روزه خود در سال جدید و ارتباط بیشتر با بیمه ایران و سایر شرکت‌های بیمه اشاره کرد و افزود: برای ۱۱۰ روز آینده در نظر داریم با رویکردی ملی و با توجه به محروم بودن منطقه سیستان و بلوچستان در آنجا سرمایه‌گذاری کنیم، همچنین در سرمایه‌گذای‌های آتی قصد داریم برای وصل شدن به کریدور شرق به غرب در منطقه چابهار سرمایه‌گذاری انجام دهیم.


بیشتر بخوانید : عرضه سومین ملک شهرداری در بورس کالا


حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اظهارکرد: بیمه ایران ۳۳ درصد سهم صنعت بیمه کشور را به خود اختصاص داده و فروش بیمه ایران به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده که از این رقم بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که بیشتر آن در بخش خودرو بوده است.

در انتهای این همایش، با توجه به بررسی عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه هلیدینگ کسب‌وکار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه بعنوان برترین شرکت انتخاب گردید و ضمن حضور آقای میلاد قاسمی مدیر عامل و عضو هیات مدیره، آقای حسین درخشان رئیس هیات مدیره، آقای ایوب خزائی نائب رئیس هیات مدیره و معاونین شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، از مسئولین آن شرکت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان