تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۱۲
کد خبر : 127061

انتخاب نرم‌افزار حسابداری | معرفی ویژگی‌ها

انتخاب نرم‌افزار حسابداری | معرفی ویژگی‌ها
شروع یک کسب و کار اعم از آنلاین یا سنتی، نیاز به سیستم حسابداری پیشرفته‌ای دارد. شاید با خود فکر کنید که چرا در ابتدای فعالیت باید نرم‌افزار حسابداری داشته باشیم؟ از آنجایی که جلوی ضرر را هر موقع بگیرید منفعت بدست خواهید آورد، در این شرایط بد نیست به فکر مالیات کسب و کار خود باشید.

به گزارش شهر بورس، کلیه افراد شاغل در ایران باید سالیانه در خرداد و تیرماه بسته به ماهیت جواز کسب و نوع پروانه فعالیت، اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند. به همین دلیل انتخاب نرم‌افزار حسابداری کاملاً مکانیزه برای مدیران حائذ اهمیت می‌باشد. با هم دیگر چندین معیار مناسب برای انتخاب نرم‌افزار حسابداری را بررسی خواهیم نمود.

رابط کاربری مناسب

طراحی گرافیکی و حرکت در میان منو‌های نرم‌افزار باید به گونه‌ای باشد تا افراد مبتدی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. دیده‌اید که برخی از نرم‌افزار‌ها برای ثبت یک فاکتور ساده باید پروسه طولانی‌تری را طی کنند؟ !! قطعاً این امر در دراز مدت برای اپراتور‌های ثبت خوشایند نخواهد بود. همه ما دوست داریم تا کار‌هایمان در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملاً صحیح انجام شود. پس توجه به این امر در انتخاب نرم‌افزار حسابداری، حائذ اهمیت است.

طراحی دکمه‌ها باید به صورت اصولی و منطبق با نیاز‌های کاربر صورت پذیرد. پیمایش میان پنجره‌ها نباید تمرکز حواس اپراتور یا حسابدار را برهم زند.

پیمایش از صفحات مختلف به مقصد اصلی، نباید پیچیده به نظر برسد. قابلیت جست و جو باید برای کلیه کلمات دقت بالایی داشته باشد.

اعمال این ویژگی بسیار حائذ اهمیت است:

  • صورت حساب شرکت ارکیده در ماه اسفند

  • صورت حساب ارکیده در ماه آخر سال

  • صورت حساب اسفند ارکیده

این سه عبارت بالا باید یک نتیجه را به شما نشان دهند. به همین خاطر ما در ویژگی جست و جو دقت بر روی کلمات اعلام شده را بالا بردیم.

گزارش دهی متنوع و تهیه انواع صورت‌های مالی در سریع‌ترین زمان

  • ارائه صورت سود و زیان

  • ارائه صورت سود و زیان جامع

  • ارائه صورت جریان وجوه نقد

  • ارائه ترازنامه یا صورت وضعیت مالی

  • ارائه لیست اقساط باقی مانده وام

  • ارائه لیست بدهی‌ها با جزئیات

  • لیست کلیه اقلام دریافتی

موارد بالا در نرم‌افزار‌های حسابداری به سرعت گزارش داده می‌شوند. سیستم حسابداری پیشرفته ما با زدن دکمه دریافت صورت سود و زیان توسط اپراتور، به صورت کاملاً خودکار میزان سود و زیان شرکت را بر اساس آخرین اطلاعات ورودی محاسبه می‌نماید.

این محاسبات پیشرفته بر اساس فرمول‌هایی که در تهیه و ساخت نرم‌افزار کد شده است، انجام می‌شود. در واقع هیچ نوع خطایی را در هنگام مشاهده نتیجه نهایی مشاهده نخواهید کرد.

بروزرسانی، پشتیبانی و اعمال تغییرات به صورت دوره‌ای

انتخاب نرم‌افزار حسابداری | معرفی ویژگی‌ها

هر گونه تغییرات توسط تیم پشتیبانی و فروش نرم‌افزار بر روی کلیه لایسنس‌های خریداری شده اعمال خواهد شد. اپراتور‌ها با زدن دکمه بروزرسانی به جدیدترین تغییرات دست خواهند یافت. بهترین شرکت‌های تولید‌کننده نرم‌افزار‌های حسابداری از مشتریان خود تقاضا دارند که نیازمندی‌های فراموش شده در ساخت و طراحی نرم‌افزار را به تیم پشتیبانی اعلام نمایند.

فرم تماس با تیم پشتیبانی در محیط نرم‌افزار طراحی شده و شما با ورود اطلاعات می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکلات شما پاسخ خواهند داد.

امکان ایجاد سطح دسترسی برای اپراتور‌ها

یک شرکت بازرگانی را تجسم کنید که دارای چندین حسابدار، کمک حسابدار، حسابدار ارشد و حسابرس مالیاتی می‌باشد. برخی اطلاعات به دلیل حساسیت بالا فقط برای حسابداران ارشد و حسابرسان قابل مشاهده خواهد بود و کمک حسابداران نمی‌توانند به آن بخش، دسترسی داشته باشند و یا آن حیطه از وظایف محول شده را انجام دهند.

برخی موارد در سیستم حسابداری فقط برای کارشناسان مالیاتی قابل مشاهده خواهد بود. اینکه چگونه بتوانند را‌هایی قانونی برای کاهش هزینه‌ها در سیستم حسابداری اعمال نمایند، بر عهده کارشناسان مالیاتی است و حسابداران و کمک حسابداران نمی‌توانند در ورود این داده‌ها نقشی داشته باشند

امنیت بالا

نگران هک شدن اطلاعات مالی کسب و کار خود در نرم‌افزار حسابداری مجموعه ما نباشید. این روز‌ها که دائماً اخبار‌هایی از هک وب سایت‌های بزرگ به گوش می‌رسد، شاید هک نرم‌افزار راحت به نظر برسد.

تیم ما دارای برجسته‌ترین متخصصان امنیت داده و اطلاعات بوده که به صورت روزانه در قسمت امنیت اطلاعات نرم‌افزار رصد دارند.

داده‌ها در بستری امن نگهداری خواهند شد و هیچ شخص ثالثی بیرون از کسب و کار مورد نظر نمی‌تواند بر اطلاعات داخل سیستم دسترسی داشته باشد.

مدیریت کامل بر روی سیستم حسابداری بر عهده مدیر ارشد می‌باشد.

جمع‌آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل اطلاعات در مدت زمانی کوتاه از برجسته‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری ماست.

جمع‌بندی

با انتخاب نرم‌افزار حسابداری معتبر و پیشرفته می‌توانید برای کسب و کار خود استراتژی بلند مدتی را طراحی کنید. برای طراحی استراتژی و چشم‌انداز‌ها باید از وضعیت مالی شرکت آگاه بود. اگر ما ورشکسته باشیم طبعا نمی‌توانیم تغییراتی را اعمال کنیم، چرا که نیازمند هزینه خواهد بود. در این شرایط باید پرداخت بدهی‌ها در اولویت قرار گیرد.

تعیین سیاست‌ها و اهداف کلان با مشاهده انواع صورت‌های مالی، دارایی شرکت و کسب و کار صورت می‌پذیرد. یک نرم‌افزار حسابداری کاملاً معتبر گزارش شفافی را به صورت لحظه‌ای به مدیران ارشد ارائه خواهد داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان