شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 80526

ثتران، پیشتاز یکصد برند برتر مشتری مدار؛

انتخاب ثتران به عنوان برند برتر مشتری مدار در حوزه صنعت ساختمان

انتخاب ثتران به عنوان برند برتر مشتری مدار در حوزه صنعت ساختمان
کسب مقام نخست شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در بین شرکت های ساختمانی را خدمت خانواده بزرگ ثتران تبریک عرض می نماییم.

به گزارش شهر بورس، این شرکت پس از ارزیابی های صورت گرفته، در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد برتر مشتری مدار در حوزه صنعت ساختمان معرفی شد.

سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در روز شنبه مورخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های مرکز صدا و سیما با حضور شرکت‌های مختلف صنعتی با حضور مسئولین کشوری برگزار شد.بنا بر این گزارش در این اجلاس از شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) به عنوان شرکت برتر مشتری مدار حوزه ساختمانی با اهدای تندیس، تجلیل به عمل آمد.

این شرکت که با 63 پروژه در طول سی سال خدمات رسانی خود همیشه بر این اصل که “مسکن خوب، زندگی را زیباتر می کند” پایبند بوده و تلاش کرده تا به این شعار جامه عمل بپوشاند. ثتران از سال 1373 با ماهیت شعبه و مرکزیت شهر تهران شروع به کار کرد. این شرکت با تحت پوشش قرار دادن شهر‌های تهران، کرج و قزوین فعالیت خود را با برج مسکونی پامچال آغاز نمود. متعاقب آن مورخ 1385.02.10 تحت شماره 269170 نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران ثبت و به عنوان شرکت مستقل، فعالیت خود را ادامه داد. شرکت تهران در تاریخ 1390.05.29 از سهامی خاص به عام تبدیل و در تاریخ 1390.06.16 در فرابورس ایران با نماد ثتران پذیرفته شده است.

زمینه فعالیت شرکت انبوه سازی، ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تجاری و اداری در قالب متنوع سازی (ساخت و ساز لوکس، متوسط و ارزان قیمت) در داخل و خارج از کشور است. استراتژی های شرکت شامل توسعه بازار و خلق مشارکت، سرآمدی درسرعت و کیفیت، همگام سازی با فناوری های نوین و ساخت و ساز سبز می باشد.

عمده ترین مشتریان شرکت شامل سپرده گذاران صندوق پس انداز بانک مسکن، سرمایه گذاران، خریداران انبوه و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی هستند. مهم ترین دلیل انتخاب و خرید واحدهای تولیدی شرکت از سوی مشتریان را می توان برند شرکت، کیفیت ساخت، رعایت استانداردهای ساختمانی و تامین نیازهای مشتریان در سطوح و طبقات مختلف اجتماعی (اقشار مرفه، متوسط و ضعیف) اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل ثتران: اطمینان می‌دهم آینده سهام خوب است


روابط عمومی ثتران از شهریورماه سال 1400 با هدف احترام به مشتریان این شرکت راه اندازی شد. از همان ابتدا این واحد در تلاش بود تا با احترام به شان مخاطبین خود، فضای آزادی را فراهم نماید تا مخاطبین بتوانند مسائل و مشکلات خود را مطرح نموده و پاسخ خود را در یافت نمایند. مشتری، مهمترین سرمایه این شرکت است که باید به آن احترام گذاشت و سی سال فعالت در حوزه مسکن، که جزو اولین نیازهای مهم زندگی بشر است، نشان از احترام به مخاطبین است. سی سال ساخت و ساز با این کیفیت با رعایت دستورالعمل ها و استفاده از بروزترین ماشین آلات و دستگاه ها و همچنین بهره جستن از نیروهای خلاق و جوان نشان از احترام به مشتریانش است.

این شرکت در نظر دارد تا با رعایت کلیه نکات مطرح شده، آموزش نیروهای متخصص و پاسخ به نیازهای روز مشتریان، امکان توسعه و سودآوری را در سال های پیش رو ایجاد نماید.

مهندس علی قربانی؛ مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) با بیان این مطلب که “مشتریان، سرمایه اصلی ما هستند.” خاطر نشان فرمودند که : ” کسب مقام در بین یکصد واحد مشتری مدار، افتخار بزرگی است که بدون اعتماد مشتریان ذره ای ارزش نخواهد داشت؛ افتخار آفرینی برای ما زمانی معنا می دهد که لبخند رضایت مشتریان خود را ببینیم و همه تلاش من و تیم ثتران، تلاش برای تحقق این خواسته است.” ثتران، به عنوان الگوی ساخت مسکن در پایتخت تلاش دارد تا در امتداد مسیر تعریف شده با احترام به شان مخاطبین، بیش از پیش به مسائل روابط عمومی بپردازد و با توسعه آن، نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان را بشنود و برای رفع موانع تلاش نماید.

از محورهای این اجلاس می‌توان به مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، سازمان‌دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری و در نهایت بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان