شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 59718

مدیرعامل ثتران: اطمینان می‌دهم آینده سهام خوب است

مدیرعامل ثتران: اطمینان می‌دهم آینده سهام خوب است

مدیرعامل ثتران با حضور در غرفه شهر بورس در کیش اینوکس 2022 به سهامداران این شرکت اطمینان خاطر داد که آینده خوبی در انتظار نماد ثتران است.

بهرام توپچی پور: علی قربانی مدیرعامل ثتران با حضور در غرفه شهر بورس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، درباره برگزاری این رویداد، اظهار داشت: کیش اینوکس امسال نسبت به سال های قبل به علت عبور از کرونا شرایط بهتری داشته است و برای شرکت های سرمایه‌گذار خوب بود.

وی درباره کمک این نمایشگاه به پیشرفت حوزه مالی به خصوص حوزه بورس، بانک و بیمه عنوان کرد: این نمایشگاه بهترین محل برای شرکت هایی است که دنبال سرمایه‌گذار یا سرمایه‌گذاری می‌گردند. مخصوصاً در حوزه ساخت و ساز ساختمان که کم ریسک و امن ترین نوع سرمایه‌گذاری است. همچنین این نمایشگاه از نظر تأمین مالی پروژه ها خیلی مفید بود.


بیشتر بخوانید: بازدید ثترانی ها از نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲


مدیرعامل ثتران درباره برنامه های آینده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، گفت: با توجه به اصالت کاری شرکت که تولید مسکن برای تمامی اقشار جامعه است بالغ بر یک هزار واحد در شهر جدید اندیشه و بالغ بر ۴۵۰ واحد در یزد و ۶۰ هزار متر مربع در محله جوادیه تهران عملیات اجرایی در بعضی قسمت ها شروع شده و در بعضی قسمت ها درحال رایزنی و انجام است.

وی ادامه داد: این شرکت برای اینکه منافع ذینفعان را تأمین کند، به دنبال کارهای زود بازده و با ارزش افزوده بالا است. همچنین در حال تعریف حدود سه پروژه خیلی خوب نیز هستیم.

مدیرعامل ثتران با اشاره به وضعیت درباره آینده سهام این شرکت، عنوان کرد: ارزش سهام شرکت روند رو به بالایی را دارد و با توجه به شرایط فعلی، سرمایه ذینفعان آینده خوبی خواهد داشت. این اطمینان را می‌دهم با توجه به پروژه های جدید و پیگیری هایی که انجام می‌دهیم نماد ثتران آینده خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل ثتران افزود: اصلی ترین هدف ما تأمین منافع ذینفعان و سهامداران است و در جهت پیشبرد اهداف مجموعه حرکت خواهیم کرد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان