صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر : 100516

افزایش سرمایه وبانک منتظر تایید سازمان حسابرسی

افزایش سرمایه وبانک منتظر تایید سازمان حسابرسی

مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از طی شدن مراحل افزایش سرمایه وبانک خبر داد گفت: برای برگزاری مجمع منتظر تایید سازمان حسابرسی هستیم.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت این وبانک اظهار داشت: گروه توسعه ملی هم در برنامه‌های بودجه امسال سود افزایشی نسبت به سال گذشته پیش‌بینی کرده است و تصور اینکه عملیات و اقدامات شرکت‌های تابعه تا آخر سال بودجه هشت هزار ملیاردی را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: شرکت یک عظم جدی برای واگذاری بخش عمده‌ای از شرکت‌هایش را دارد که 40 شرکت در فهرست واگذاری ماست که پنج شرکت واگذار شده است.


بیشتر بخوانید: زمان پرداخت سود مجمع وبانک مشخص شد


مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی تصریح کرد: همه منابع حاصل از این واگذاری را به سمت سرمایه‌گذاری مزیت‌دار می‌بریم تا منافع 160 هزار سهامدار خرد و عمده را تامین کنیم.

وی ادامه داد: اگر این سرمایه‌گذاری‌ها محقق شود و در حوزه‌های پیشرانی مانند بخش پالایشگاه، پتروشیمی، ساختمانی و معدن ببریم آینده شرکت رو به رشد خواهد بود.

مدرس خیابانی درباره طرح‌های توسعه‌ای یا افزایش سرمایه گروه توسعه ملی گفت: ما همه سود مجمع 1401 را به سهامداران خرد پرداخت کردیم، در حال اخذ موافقت افزایش سرمایه از محل اندوخته سرمایه هستیم و به محض اینکه تاییدیه سازمان حسابرسی را گرفتیم نسبت به برگزاری مجمع اقدام خواهیم کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان