تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
کد خبر : 91238

زمان پرداخت سود مجمع وبانک مشخص شد

زمان پرداخت سود مجمع وبانک مشخص شد
بر اساس اطلاعیه جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که در کدال منتشر شد، زمان پرداخت سود مجمع وبانک مشخص شد.

به گزارش شهر بورس، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی زمان پرداخت سود مجمع وبانک را اعلام کرد.

بر این اساس، پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در تاریخ 1402/04/25 پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به 1401/12/29 به شرح زیر است:

سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام در تاریخ 1402/06/27 به شماره حساب ثبت شده نزد سازمان واریز خواهد شد.

سود سهامداران حقوقی با مالکیت کمتر از یک درصد سهم از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب آنها واریز می شود.


بیشتر بخوانید:خبر مهم برای سهامداران وبانک/ زمان پرداخت سود مجمع اعلام شد


سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند می‌توانند جهت دریافت سود سهام از تاریخ 1402/08/15 با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک ملی مراجعه کنند.

صندوق های و سبدگردانی ها و سهامداران خارجی می‌توانند درخواست کتبی خود را مبنی بر دریافت سود سهام از تاریخ 1402/08/15 به شرکت ارسال کنند.

پرداخت سود به سهامداران حقوقی با مالکیت بیش از یک درصد سهم از تاریخ 1402/10/15 طی مهلت قانونی و با ارایه درخواست کتبی صورت خواهد پذیرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 6 =

عباس مسعودی عارف پنجشنبه , 23 شهریور 1402 - 11:26

اگر اشتباه نکنم بیست و دوم شهریور ماه زمان واریز سود بود که صد البته این تاریخ به صورت کاملا مهندسی شده انتخاب و اعلام شده . چرا این دسار پر شده از زیروروکشان ؟

عباس مسعودی دوشنبه , 1 آبان 1402 - 11:55

بنده سجامی هستم ولی سود سهام و بانک به حساب من واریز نشده اگر این کلاه برداری نیست پس چیه ؟ به دروغ به من میگن سجامی نیستی در حالیکه هستم . کجا شکایت ببرم؟

گل رز دوشنبه , 15 آبان 1402 - 10:58

در سامانه سجام برا حساب من مشکل پیدا شده بود البته مشکل از حساب من نبود از خودسجام بودنتونسته بودم سودمو دریافت کنم شرکت رسما تو آگهی پرداخت سود از 15آبان گفته بود برین از شعب بانک ملی سودتونودریافت کنید نه تنها نتونستم امروز بگیرم بلکه با شرکت تماس گرفتم میگه چند روز طول میکشه متاسفانه این شرکت علاوه بر اینکه چند ماهی پول سهامدارو بلوکه کرده در موعد مقرر هم واریز نمیکنه

سعید اسکندری پنجشنبه , 9 آذر 1402 - 17:03

قرار بود 27 شهرویور سود رو واریز کنن که اون موقع واریز نکردن هیچ تو اطلاعیه نوشته بود کسانی سود به حسابشون واریز نشد 15 آبان برن بانک ملی بگیرن من یادم رفته بود برم امروز 9 آذر رفتم گفتن کلا شرکت وبانک به من پولی نداده که بدیم به سهامداراشون حداقل سرکار نزارید مردم رو دو ساعت تو صف بانک بمون آخرش…..

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان