شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 57652

در پایان معاملات امروز؛

افت 5 هزار واحدی شاخص کل

افت 5 هزار واحدی شاخص کل
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (سه شنبه) با ریزش همراه شد.

به گزارش شهر بورس، بورس در پایان معاملات امروز، نزولی شد تا بر تعداد روزهای خونین بورس افزوده شود. سهامداران بورس از روند کنونی بورس رضایت ندارند و اگر روند به این صورت به پیش برود خروج پول های حقیقی از بازار سرمایه بیشتر می شود.

افت 5 هزار واحدی شاخص کل

براساس گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۵۹۴۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد نزول کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن صعودی ۳۹۹ واحدی داشت و رقم ۴۱۰ هزار و ۷۷۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۶۱ هزار معامله انجام شد که ۲۵ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت بندرعباس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


بیشتر بخوانید: آغاز سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو از چهارشنبه


شاخص کل فرابورس هم امروز با کاهشی ۱۹ واحدی در رقم ۱۹ هزار و ۱۷۶ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۶۹ هزار معامله به ارزش ۱۰۰ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال انجام دادند.

پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان، سنگ اهن گهرزمین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و اعتیاری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان