شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر : 55797

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

حقوقی ها هم عقب نشینی کردند/ افت بورس تا کجا ادامه دارد؟

حقوقی ها هم عقب نشینی کردند/ افت بورس تا کجا ادامه دارد؟
در روزهای کم رونق بازار سرمایه، افت قیمت سهام همچنان ادامه دارد و این در حالی است که حقوقی ها حضور کم رنگی در بازار دارند.

به گزارش شهر بورس، روند نزولی بازار سرمایه طی هفته‌های اخیر ادامه دارد و شاخص کل به سطح یک میلیون و 427 هزار واحد رسیده است. در این میان، سهامداران به دنبال جواب پرسشی هستند که در چند وقت اخیر ذهن‌شان را مشغول کرده است؛ افت بورس تا کجا ادامه دارد؟

ارزش معاملات به عنوان یکی از مولفه‌های تاثیرگذار بر بازار است که کارشناسان همواره تاکید خاصی بر روی آن دارند.

افت ارزش معاملات طی روزهای اخیر، بازار سرمایه را بسیار کم رونق کرده و باعث بی رمقی در بورس شده است. در این میان، روزهای سرخ بازار سرمایه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: یک قربانی یا تغییر اساسی شرایط بورس را تغییر می دهد


افت بورس تا کجا ادامه دارد؟

بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بور به پیش بینی وضعیت معاملات بازار سرمایه در روز سه شنبه پرداخت و گفت: بازار همچنان متعادل و منفی خواهد بود؛ در این میان نکته حائز اهمیت پایین بودن ارزش معاملات است و این سطح ارزش مفهومی ندارد، جز عدم اعتماد معامله گران در ورود سرمایه‌های پارک شده.

وی افزود: از طرفی، این عدم ورود پول به حقوقی‌های بازار نیز سرایت کرده و متاسفانه دیگر شاهد آن نیستیم که مانند ادوار گذشته بازار، زمانی که سهم‌ها سطوح حمایتی خود را از دست می‌دادند، حقوقی ها کف بازار را بخرند.

بهراد موسوی در پاسخ به این سوال که «افت بورس تا کجا ادامه دارد؟»، اظهار داشت: تا مادامی که ارزش معاملات بازار مانند امروز در سطوح دو هزار و 700 الی سه هزار میلیارد تومان قرار بگیرد، اتفاق مثبتی برای بازار نخواهد افتاد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 8 =

پراپ تریدینگ

کمان