شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 7034

اعتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پیش فروش نفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سیداحسان خاندوزی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ایجاد بازار داخلی “نفت، میعانات و فرآورده” با هدف مقابله با تحریم مستلزم توبه وزارت نفت از مسیر گذشته و توجه به دستورالعمل زیر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سیداحسان خاندوزی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ایجاد بازار داخلی “نفت، میعانات و فرآورده” با هدف مقابله با تحریم مستلزم توبه وزارت نفت از مسیر گذشته و توجه به دستورالعمل زیر است.(دولت بجای تکیه بر پیش فروش بلند مدت باید بر فروش آنی تمرکز کند).

خاندوزی که با خانه ملت مصاحبه کرده است گفت: حتی اگر فقط جبران کسری بودجه هدف گشایش باشد، راه‌های کم خطرتری وجود دارد. مسیر قانون،‌ بهتر از تصمیم پشت درب‌های بسته است.

گفتنی است بجث پیش فروش نفت از اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت در چهارشنبه هفته گذشته (15 مردادماه) موجب شد تا موضوع پیشنهاد دولت برای گشایش اقتصادی به مهمترین موضوع اقتصادی و سیاسی کشور در روزهای اخیر تبدیل شود.

روحانی در این جلسه، با اشاره به بررسی یک موضوع بسیار مهم اقتصادی در آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: «سه قوه در کنار هم بودیم و بحث می‌کردیم؛ بحث‌ها مشابه هم بود و ان شاءالله در هفته آینده دوشنبه که ادامه آن را تصمیم گرفتیم؛ امیدوارم آن جلسه به نتیجه برسد و اگر به نتیجه برسد و مقام معظم رهبری موافقت کنند و اعلام کنیم، یک گشایشی از لحاظ اقتصادی در کشور به وجود خواهد آمد و بی‌تردید دست دولت مقداری باز می شود، ان شاءالله امیدوارم آن طرح را کامل‌تر و دقیق‌تر کنیم».

بیشتر بخوانید؛
جریمه یک کارگزاری به دلیل واریز دیر هنگام وجوه سهام عدالت
پیش گشایش بورس یکشنبه/ ادامه فشار فروش و صف‌های سنگین
سازندگان انگیزه کافی برای فعالیت گسترده در بازار ساخت و ساز را ندارند

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان