صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 99772

مدیر تامین مالی و ارزشگذاری گروه خدمات بازار سرمایه آشنا در گفت‌وگو با شهر بورس:

از مسئله تامین مالی از طریق بازار سرمایه خوب استفاده نشده است

از مسئله تامین مالی از طریق بازار سرمایه خوب استفاده نشده است
مدیر تامین مالی و ارزشگذاری گروه خدمات بازار سرمایه آشنا گفت: متاسفانه از مسئله تامین مالی از طریق بازار سرمایه خوب استفاده نشده است.

رحمت روشن مدیر تامین مالی و ارزشگذاری گروه خدمات بازار سرمایه آشنا در گفت‌وگو با شهر بورس درباره نمایشگاه کیش اینوکس اظهار داشت: بعد از چندسالی که این نمایشگاه کم‌رونق بود هم از سمت نهادهای مالی مختلف و هم سهامداران بازار سرمایه با استقبال خوبی مواجه شد.

وی ادامه داد: خوبی که نمایشگاه کیش اینوکس 2023 بحث همایشه‌های تخصصی آن بود که بسیار مفید و فوق‌العاده بود.

روشن درباره توصیه به مردم درباره نوع و نحوه سرامیه‌گذاری در بازار بورس گفت: در بحث سرمایه‌گذاری هرکس باید با توجه به دانش و تخصص وارد این کار شود، در بحث بازار سرمایه این روزها پیشنهاد ما به کسانی که زمان و تخصص کم دارند سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است  چون صندوق‌های مختلفی تاسیس شده و براساس ریسکشان هم بازدهی متفاوتی دارند.

مدیر تامین مالی و ارزشگذاری گروه خدمات بازار سرمایه آشنا درخصوص ابزارهای تامین مالی تصریح کرد: یک بخش تامین مالی از طریق بازار سرمایه است که ما نتوانستیم از آن خوب استفاده کنیم چون بحث بازار سرمایه، فقط بحث ترید و سرمایه‌گذاری نیست بلکه بحث تامین مالی و حرکت پول به سمت شرکت‌هایی است که طرح توجیهی برای توسعه دارند، است.


بیشتر بخوانید: صندوق‌های درآمد ثابت بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در بازار


وی ادامه داد: در بازارهای سرمایه ابزارهای متنوع تامین مالی با توجه به نیاز شرکت وجود دارد؛ صکوک مختلف مثل اوراق مرابحه، اجاره، اوراق منفعت یا مشارکت استفاده کنند. در بحث پروژه‌های بزرگتر شرکت‌های می‌توانند از صندوق‌هایی مثل زمین یا ساختمان و صندوق املاک و مستغلات استفاده کنند.

روشن با بیان اینکه یکی از روش‌های تامین مالی پذیرش شرکت‌ها در بازار سرمایه است، یادآور شد: بحث تامین مالی از طریق بازار سرمایه مزایای زیادی دارد که از جمله آن تامین مبالغ بالای مالی و دیگری پرداخت فرع طی دوره و اصل در سررسید است. همچنین این نوع تامین مالی بلندمدت است که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان