صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 99330

مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک آینده در گفت ‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

صندوق‌های درآمد ثابت بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در بازار

صندوق‌های درآمد ثابت بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در بازار
پویا زیوری مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک آینده گفت: صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت بهترین شیوه سرمایه گذاری به حساب می آیند.

پوریا زیوری مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک آینده در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برپایی نمایشگاه کیش اینوکس اظهار داشت: با توجه به وضعیت بازار در سال‌های اخیر، استقبال از نهادهای مالی فعال در بورس کمتر شده اما نمایشگاه نسبت‌ به سال‌های گذشته از شرایط خوبی برخوردار است.

وی در توصیه به سهامداران و سرمایه‌گذاران بازار سرمایه گفت: برای کسانی که نسبت به بازار دانش مالی کافی ندارند، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود چون در نوسانات بازار پرتفو آنها مصون می‌ماند و ریسک کمتری را متحمل می‌شوند.


بیشتر بخوانید: 10 صندوق با درآمد ثابت که بیشترین بازدهی را داشتند


مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک آینده تصریح کرد: سرمایه‌گذاران براساس میزان ریسک پذیریشان می‌توانند در صندوق‌های با درآمد ثابت و یا سهامی سرمایه‌گذاری کنند، این روزها که صندوق‌های تضمین اصل سرمایه هم به بازار آمده می‌تواند سرمایه سهامداران را مصون دارد.

وی ادامه داد: صندوق‌های سرمایه گذاری درآمد ثابت سود روزشمار مناسبی به سهامداران می‌دهد و شامل نرخ شکست نیستند. همچنین با توجه به رکود بازارهای موازی و رشد نرخ تورم، این صندوق‌ها بازدهی بالا، ریسک پایین و قدرت نقد شوندگی معقولی را برای سرمایه‌گذاری همراه دارند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان