صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 107345

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

از بدهی وزارت خارجه تا مالیات؛ آخرین وضعیت پروژه‌های ثتران

از بدهی وزارت خارجه تا مالیات؛ آخرین وضعیت پروژه‌های ثتران
در مجمع شرکت سرمایه مسکن تهران موارد مختلفی از بدهی وزارت خارجه تا مالیات شرکت مطرح شد و مدیران شرکت به تشریح وضعیت ثتران پرداختند.

به گزارش شهر بورس، مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با نماد «ثتران» روز گذشته برگزار شد. در این مجمع، بیش از 50 درصد از سهامداران ثتران حضور داشتند و رئیس مجمع، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن بود.

یکی از نکات جالب توجه مجمع، حضور خبرنگاران و گفت‌وگوی خبرنگار شهر بورس با سهامدارانی بود که اتفاقاً سوالات و گاهاً نقدهایی به عملکرد شرکت نیز داشتند اما با همکاری روابط عمومی ثتران به سوالات شهر بورس پاسخ داده و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

در ابتدای مجمع، علی قربانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت پرداخت.

در ادامه و همزمان با ارائه گزارش حسابرس، سوالات مختلفی از سوی سهامداران مطرح و پاسخ‌هایی به این سوالات ارائه شد.

زمین 100 هکتاری، پروژه خدامی، ملک میرداماد، بدهی وزارت امورخارجه به شرکت، پروژه شهرآرا و مالیات؛ مباحثی بودند که هر کدام از آنها موضوع سوالات سهامداران شدند.

در مبحث مالیات، مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن مدعی شدند که بخش اعظمی از جریمه برای شرکت کسر می‌شود. همچنین محمدرضا جواهری مدیرعامل ثمسکن نیز گفت: ما این جریمه را قبول نداریم و این موضوع را به مدیران ثتران تکلیف می‌کنیم که پیگیر حقوق سهامداران باشند.


بیشتر بخوانید: پروژه خدامی «ثتران» تا پایان سال به اتمام می رسد


در مبحث پروژه خدامی سهامداران معتقد بودند که شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران باید برای این پروژه برنامه داشته باشد. در این زمینه نیز اعلام شد که «توافق کردیم که با هزینه شرکت، پروژه خدامی را تمام و به‌جای آن دفتر و ساختمان میرداماد را دریافت کنیم. سند به نام ما زده شده است. ۶۹ میلیارد تومان ارزش دفتری است. به‌طور حتم از این محل آورده خوبی برای شرکت به دست خواهد آمد. اگر این ملک را بفروشیم، علاوه بر پوشش زیان، سود خوبی هم خواهیم داشت.»

موضوع مورد بحث دیگر، طلب ثتران از وزارت امور خارجه بود. بر اساس اعلام مدیران شرکت، طی سال‌های اخیر جلساتی با معاون وزیر امور خارجه در این زمینه برگزار شده است. همچنین شرکت اعلام کرد که «برای پوشش هزینه‌های الجزایر، حسابی به مبلغ ۱۶۹هزار یورو باز کرده بودیم. ۳۰۰هزار هزینه مطالعات داریم که در بند آماده و اقدامات برای وصول انجام شده است، اما انتقال پول به دلیل تحریم‌ها مشکل شده که با وزارت امور خارجه در حال پیگیری هستیم.»

همچنین پرونده شهریار مراحل دادسرا را طی کرده و در مرحله دادگاه قرار دارد .

گزارش تصویری مجمع ثتران

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان