صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 107156

مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن تهران:

پروژه خدامی «ثتران» تا پایان سال به اتمام می رسد

پروژه خدامی «ثتران» تا پایان سال به اتمام می رسد
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از اتمام پروژه خدامی ثتران خبر داد و گفت: این پروژه، پروژه سودسازی برای شرکت خواهد بود.

به گزارش شهر بورس، علی قربانی در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (ثتران)، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت، اظهار داشت: مشکل پروژه خدامی پس از سال‌ها برطرف شده و امیدوار هستیم در این زمینه اخبار خوبی به سهامداران شرکت بدهیم.

وی افزود: پروژه 99 واحدی ایرانشهر، در زیربنایی به وسعت بیش از ۱۷ هزار متر مربع در ۶ طبقه اجرا می‌شود. این پروژه افتتاح شد که واقعاً افتتاح خوبی بود و بابت این موضوع از مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید: دو مجمع در یک روز برای ثتران


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران ادامه داد: پروژه شهرآرا با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته شده، پروژه بسیار خوبی است. در این پروژه بالغ بر ۶ درصد پیشرفت پروژه داریم. نزدیک به ۲۰ درصد کارها را نیز پیش برده‌ایم.

قربانی با اشاره به افزایش سرمایه های شرکت طی سالیان اخیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸۰ ميليارد تومان سرمایه شرکت است. امسال نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان زیان دفتری بوده، اما این زیان، زیان اقتصادی نیست. پروژه خدامی را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم که پروژه سودسازی است.

وی به تشریح آخرین وضعیت فروش ثتران پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۳۷۲ میلیارد تومان فروش داشتیمو از بعد رسانه‌ای فعالیت‌های شرکت افزایش قابل توجهی داشته و تلاش کردیم در سال ۱۴۰۲ در فصای رسانه ای حضور و فعالیت قابل توجهی داشته باشیم.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان